English

استاندار فارس در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

دنیا ورزش ایران را با کشتی آن می‌شناسد/ در توزیع امکانات و بودجه، عدالت را مد نظر قرار داده ایم

استاندار فارس در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: ورزش کشتی بخش مهمی از هویت ورزش ایران است و گزافه نیست اگر بگوییم دنیا ورزش ایران را با کشتی آن می‌شناسد.

دنیا ورزش ایران را با کشتی آن می‌شناسد/ در توزیع امکانات و بودجه، عدالت را مد نظر قرار داده ایم

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اسماعیل تبادار ظهر امروز در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان فارس، رئیس هیئت کشتی فارس و امید نوروزی قهرمان کشتی المپیک و جهان؛ ورزش کشتی را بخش مهمی از هویت ورزش ایران دانست و تأکید کرد: گزافه نیست اگر بگوییم دنیا ورزش ایران را با کشتی آن می‌شناسد.

رئیس شورای عالی ورزش فارس، کشتی را ورزشی پهلوان پرور توصیف کرد و افزود: این ورزش بخش جدایی ناپذیری از فرهنگ ایرانی اسلامی ماست.

وی ارائه پیشنهاد میزبانی شیراز از مسابقات جام جهانی کشتی را پیشنهادی خوب و در راستای توسعه ورزش کشتی در استان و کشور ارزیابی کرد و خطاب به امید نوروزی گفت: اینکه شما به عنوان یک قهرمان ملی و پهلوان استان، دغدغه کشتی را دارید مایه خوشحالی است.

تبادار قهرمانان ورزشی را عامل ایجاد غرور ملی در عرصه های بین المللی دانست و اظهار داشت: شرایط باید به گونه ای باشد که دغدغه های اقتصادی قهرمانان به حداقل برسد.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود، ترویج ورزش در دو حوزه قهرمانی و همگانی را یکی از راهکارهای نشر امید و نشاط در جامعه دانست و افزود: یکی از مؤلفه هایی که در بررسی های شناختی شاخص‌های توسعه مورد توجه قرار می گیرد، نشاط اجتماعی است.

رئیس شورای عالی ورزش فارس رونق ورزش در استان با استفاده از ابزارهای گوناگون نظیر برگزاری مسابقات، میزبانی رویدادهای ورزشی، ترویج ورزش همگانی و افزایش سرانه ورزشی را موجب تحرک فیزیکی، رونق اقتصادی، نشاط اجتماعی و شکوفایی ظرفیت‌های موجود در فارس دانست و گفت: شادی و نشاط ماده اصلی تغییر و تحول و تکامل انسان است.

تبادار با اشاره به توجه ویژه اداره کل ورزش و جوانان به توسعه ورزش در دو بخش حرفه ای و همگانی افزود: ارتقای مشارکت اجتماعی یکی از وظایف مهمی است که بر دوش ورزش گذاشته شده است.

در توزیع امکانات و بودجه، عدالت را مد نظر قرار داده ایم

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس نیز در ادامه این دیدار با تقدیر از نگاه حمایتی استاندار به مقوله ورزش گفت: در سال گذشته و در حد توانمان از ورزشکاران حرفه ای استان در رشته‌های انفرادی و تیمی حمایت کرده‌ایم.

حیدرعلی کامیاب با ارائه گزارشی مختصر از افتتاح پروژه های ورزشی در هفته گذشته در استان فارس افزود: تلاش کرده ایم تا با توزیع عادلانه بودجه و امکانات، نگاه عدالت محوری را در ورزش استان ایجاد کنیم.

وی با بیان این مطلب که وظیفه ما فراهم ساختن فضای استان جهت ایجاد بستری با نشاط برای مردم است ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های اداره کل ورزش و جوانان در بخش همگانی افزایش شور و نشاط اجتماعی و در بخش قهرمانی کسب مدال‌های معتبر آسیایی، جهانی و المپیک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه