English

مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

با جدیت از ورزش راگبی حمایت می کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان فارس تأکید کرد: با جدیت از ورزش راگبی حمایت می کنیم

با جدیت از ورزش راگبی حمایت می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، حیدر علی کامیاب در جمع قهرمانان و مربیان ورزش راگبی استان فارس با بیان اینکه راگبی از رشته های مفرح و شاد در بین جوانان است اظهار داشت: ما نیز با جدیت از ورزش راگبی در فارس حمایت می کنیم.

وی افزود: باید تلاش کنیم راگبی همیشه در قله افتخار کشور بماند و هوشیار باشیم حواشی ها، ما را از اهدافمان دور نکند.

با جدیت از ورزش راگبی حمایت می کنیم

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در ادامه خاطرنشان کرد: سایر استان ها هم در تلاش هستند تا در رقابت با استان فارس رتبه اول را از شما دریافت کنند ولی شما جوانان با یک نگاه قهرمانانه در تورنمنت های بین المللی شرکت کرده و در این رشته برای کشور افتخار آفرینی کنید.

کامیاب با بیان اینکه با جدیت از ورزش راگبی حمایت می کنیم تأکید کرد: شما قهرمانان سرمایه های ورزش فارس هستید لذا با کمک جوانان و مجموعه ای که در اختیار دارید با جدیت تمرین کرده و در مسابقات بین المللی راگبی، استان فارس را سرافراز کنید.

وی خاطرنشان ساخت: امیدوارم در آینده نزدیک مخاطبان این رشته ورزشی بیشتر شده و قهرمانان دیگری به تیم ملی معرفی شوند زیرا هر ورزشکاری که وارد جامعه ورزش می شود کوهی از آسیب های اجتماعی کم می گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس اظهار داشت: اگر اخلاق در ورزش نباشد قهرمانی ارزش ندارد؛ پس هر چه افتخارات بیشتر شود باید فروتنی هم افزایش یابد و شما قهرمانان در بُعد فرهنگی هم برای جوانان تأثیرگذار هستید .

کامیاب با بیان اینکه در حوزه های علمی از مرام پهلوانی سخن بگویید اظهار داشت: شما سفیران جامعه هستید؛ دین اسلام را در بین جوانان ترویج دهید چرا که با کمک شما می توان جامعه ای دور از آسیب داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه