English

استاندار فارس در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت فارس:

خیمه گاه دفاع مقدس، خیمه گاه وحدت و همدلی بود

استاندار فارس در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت فارس تأکید کرد: خیمه گاه دفاع مقدس، خیمه گاه وحدت و همدلی بود چرا که همه افراد فارغ از گرایش های مختلف با وحدت و همدلی در آنجا حضور داشتند.

خیمه گاه دفاع مقدس، خیمه گاه وحدت و همدلی بود

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اسماعیل تبادار در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت فارس تأکید کرد: خیمه گاه دفاع مقدس، خیمه گاه وحدت و همدلی بود چرا که همه افراد فارغ از گرایش های مختلف با وحدت و همدلی در آنجا حضور داشتند و حال باید با بازخوانی آن حماسه باشکوه، به یاد بیاوریم که چگونه با وحدت و همدلی توانستیم پرچم بلند نظام جمهوری اسلامی را در برابر مخالفت قدرت های دنیا برپا نگه داشته و روز به روز به استحکام آن بیافزاییم.

وی با بیان اینکه بابت از دست دادن مردان بزرگ و ایثارگر محزون می شویم اما بازخوانی رادمردی ها، ایثارگری ها و اخلاق مداری های آنان موجب وحدت و انسجام جامعه می شود افزود: اگر مروری بر جبهه های خون و شهادت بیاندازیم آثاری از ایثار، شهادت، خلوص، اخلاق و انسانیت را مشاهده می کنیم.

استاندار فارس در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت فارس

نماینده عالی دولت در استان فارس این جهادگران و رزمندگان بودند که نظام اسلامی را حفظ کرده و استحکام بخشیدند؛ و در شرایطی که همه دنیا در مقابل نظام اسلامی و انقلاب نوپای ما قرار گرفته بودند؛ این جوانمرد ها بودند که با حضور در جبهه ها و همه عرصه های خطر، نظام را حفظ کردند.

استاندار فارس در ادامه با بیان اینکه در سالروز فتح بزرگ و آزادسازی خرمشهر، باید یاد شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس را گرامی بداریم، گفت: فتح خرمشهر، عملیات بزرگ و افتخار آمیزی بود که دنیا را مبهوت و ملت ایران را سرافراز کرد.

استاندار فارس در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت فارس

تبادار با اشاره به این که هر خاطره رزمندگان دفاع مقدس، کتابی است که نیاز جدی امروز جامعه به شمار می رود، اظهار داشت: نسل امروز ما بیش از گذشته نیازمند آشنایی با خلوص، رادمردی و شهادت طلبی جبهه ها است.

وی با تأکید بر این که امروز باید از جوانمردی رزمندگان، وصیت نامه شهدا و رادمردی پیشکسوت جهاد و شهادت درس بگیریم، تصریح کرد: به عنوان یک مسئول سعی می کنم راه این عزیزان را ادامه دهم.

استاندار فارس در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت فارس

به گزارش موج، در این همایش که با خاطره گویی جمعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر همراه بود، با حضور استاندار فارس از کتاب خاطرات شهید محمد اسلامی نسب از شهدای دفاع مقدس رونمایی شد و از رشادت های و استقامت جمعی از جانبازان دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه