English

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس تأکید کرد:

کمبود بنزین در فارس، شایعه ای بیش نیست/ مردم به شایعات توجه نکنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس تأکید کرد: کمبود بنزین در فارس، شایعه ای بیش نیست و از مردم خواست به شایعات مطرح شده پیرامون کمبود سوخت در فارس به خصوص در شهرستان شیراز توجه نکنند.

کمبود بنزین در فارس، شایعه ای بیش نیست/ مردم به شایعات توجه نکنند

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، هادی پژوهش جهرمی با تکذیب شایعات مطرح شده پیرامون کمبود سوخت در استان فارس و شهر شیراز گفت: کمبود بنزین در فارس، شایعه ای بیش نیست و از مردم خواست به شایعات مطرح شده پیرامون کمبود سوخت در فارس به خصوص در شهرستان شیراز توجه نکنند.

وی افزود: تزریق در روزهای معمولی در فارس به صورت روزانه پنج میلیون لیتر بنزین به پمپ بنزین ها تزریق می شود در صورتی که در این چند روز اخیر برای تأمین سوخت مورد نیاز مردم حدود هفت میلیون لیتر بنزین  به جایگاه های سوخت فارس تزریق شده و جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس همچنین به شایعات مطرح شده در فضای مجازی پیرامون آتش زدن یکی از جایگاه های پمپ بنزین در شیراز اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع از اساس کذب است و صحت ندارد ضمن اینکه در محدوده اعلام شده در فضای مجازی، هیچ پمپ بنزینی وجود ندارد.

پژوهش جهرمی در ادامه خطاب به مردم فارس گفت: تولید و عرضه سوخت در پالایشگاه شیراز انجام می شود و نفتکش های سوخت رسان نیز فعال هستند لذا جای هیچ نگرانی در این زمینه نیست و مردم از مراجعه غیرضروری برای دپو کردن بنزین پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: وقتی سوخت رسانی طبق روال عادی در استان فارس انجام می شود نیازی به دپوی بنزین نیست و مردم باید از این اقدام پرهیز کنند چرا که این دپو کردن خطرناک است و احتمال آتش سوزی در این حوزه وجود دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: تمام نفتکش های دستگاه های دولتی و نیروهای مسلح با جهت انتقال سوخت به کار گرفته شده اند و مشکلی در روند سوخت رسانی به جایگاه ها وجود ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس به مطالبات و خواسته های برخی کامیون داران در روزهای گذشته اشاره و بیان داشت: این قشر زحمتکش خواسته هایی داشتند و دولت به مطالبات آنان توجه کرد که از جمله آن افزایش نرخ کرایه، بیمه رانندگان و حقوق بازنشستگی آنان است.

پژوهش یادآور شد: در نشست هایی که با تشکل های صنفی رانندگان و اتحادیه های رانندگی و تعاونی ها استان فارس برگزار شده آن ها قول همکاری برای شروع فعالیت خود را دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی