English

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان مطرح کرد؛

حذف اخذ کپی اوراق هویتی در دستگاه های اجرایی/ هیچ دستگاهی حق ندارد ارباب رجوع را برای دریافت خدمت به طبقات مختلف ارجاع دهد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: طرح اصالت هویت برخط و حذف اخذ کپی کارت ملی و شناسنامه در دستگاه های اجرایی استان برای افزایش رضایتمندی مردم از هفته آینده عملیاتی می شود.

حذف اخذ کپی اوراق هویتی در دستگاه های اجرایی/ هیچ دستگاهی حق ندارد ارباب رجوع را برای دریافت خدمت به طبقات مختلف ارجاع دهد

به گزارش خبرگزاری موج، ایرج حیدری در نشست کمیته تخصصی فناوری اطلاعات و شبکه دولت استان هرمزگان با اشاره به اجرای طرح  احراز اصالت هویت برخط و حذف اخذ کپی کارت ملی و شناسنامه در دستگاه های اجرایی استان، عنوان کرد: فرهنگ توسعه خدمات براساس احراز اصالت هویت برخط  و حذف اخذ کپی کارت ملی و شناسنامه در دستگاه های اجرایی توسعه یابد.

وی در خصوص زمان آغاز اجرای این طرح در هرمزگان گفت: اجرای طرح احراز اصالت هویت برخط و حذف اخذ کپی کارت ملی و شناسنامه در دستگاه های اجرایی استان هرمزگان از هفته آینده آغاز می شود و با آغاز این طرح مردم درهنگام مراجعه به دستگاه های اجرایی برای دریافت خدمات نیازی به ارائه کپی  کارت ملی و شناسنامه ندارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار هرمزگان تصریح کرد: دستگاه های اجرایی استان با جدیت دستورالعمل احراز اصالت هویت برخط و حذف اخذ کپی کارت و شناسنامه در روند ارائه خدمات به مراجعه کنندگان را اجرا کنند و این طرح باید به تمامی دستگاه های ارائه کننده خدمات به مردم در استان تسری پیدا کند.

حیدری با تاکید بر فراهم ساختن زیرساخت های مورد نیاز جهت اجرای موفق این طرح در استان، افزود: دستگاه هایی همچون مخابرات و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نسبت به فراهم ساختن زیرساخت های مورد نیاز گسترش این طرح اقدام کنند تا کوچکترین خللی در پیشبرد آن ایجاد نشود.

وی بیان داشت: شرایط برای اجرای طرح احراز اصالت هویت برخط و حذف اخذ کپی کارت ملی و شناسنامه در هرمزگان فرهم است و این طرح باید به صورت جهادی قبل از زمان موعد مقرر در استان به اتمام برسد و اجرای موفق این طرح در افزایش رضایتمندی مردم از دستگاه های اجرایی و مدیران تاثیر بسزایی خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با تاکید بر توسعه این طرح در تمامی مناطق استان، اظهار داشت: اجرای احراز هویت برخط و حذف اخذ کپی کارت ملی و شناسنامه به مناطق دور دست استان تسری داده شود  تا نیازی نباشد مردم با صرف هزینه های سنگین برای دریافت خدمات به مرکز استان مراجعه کنند.

وی با تاکید بر نظارت بر میزان اجرای موفق این طرح در دستگاه های اجرایی استان خاطرنشان کرد: اداره کل بازرسی استانداری مکلف است عملکرد دستگاه های اجرایی استان را در اجرای موفق این طرح  بررسی  و گزارش کند.

حیدری با تاکید بر اطلاع رسانی مناسب همزمان با آغاز اجرای این طرح در استان، افزود: اداره کل روابط عمومی استانداری با اطلاع رسانی مناسب و برقراری ارتباط با روابط عمومی دستگاه ها نسبت به معرفی طرح احراز اصالت هویت برخط و حذف اخذ کارت ملی و شناسنامه در هنگام مراجعه مردم به دستگاه ها اطلاع رسانی و فرهنگ سازی نماید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان اضافه کرد: دفاتر ستادی استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها  در اجرای موفق این طرح به صورت همه جانبه با دفتر مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری همکاری کنند.

حیدری با اشاره به آغاز طرح راه اندازی میزخدمت، تصریح کرد: از هفته آینده میز خدمت در استانداری با حضور کارشناسان هر معاونت و مرکز سامد استانداری راه اندازی خواهد شد و با شروع این طرح هیچ دستگاهی حق ندارد ارباب رجوع را برای دریافت خدمت به طبقات مختلف ارجاع دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه