English

استاندار خوزستان:

سالروز آزادسازی خرمشهر یادآوری تجربه شکست های گذشته به دشمن است

استندار خوزستن گفت: گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در شرایط فعلی که دشمن گذشته خود را فراموش کرده و بازهم فکرهای شیطانی در سر دارد می تواند تجربه شکست های گذشته خود را یادآوری کند.

سالروز آزادسازی خرمشهر یادآوری تجربه شکست های گذشته به دشمن است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، غلامرضا شریعتی در تجمع پنجشنبه امروز (3 خرداد) نیروهای مسلح خرمشهر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در صحن مسجد جامع این شهر اراز داشت : این پیروزی ها در شرایط فعلی که دشمن گذشته خود را فراموش کرده و بازهم فکرهای شیطانی در سر دارد می تواند تجربه شکست های گذشته خود را یادآوری کند.

استاندار خوزستان با اشاره به  بیانات رهبری در شب گذشته در رابطه با آمریکا و پیش بینی شکست قطعی آمریکا توسط ایشان، اظهار کرد: وحدت و یکپارچگی با کمک خداوند رمز پیروزی ملت ایران است و مجاهدات ها می تواند نصرت ایران زمین را جاودانه کند.

وی با یادآور شدن اینکه اتحاد و یکپارچگی رمز فتح خرمشهر بوده است، به اقدامات اخیر دولت برای توسعه بخشی به خرمشهر اشاره کرد و گفت: در بحث وام های اعتباری با سود هشت درصد از ۴۰۰ میلیارد استان خوزستان، ۶۴ میلیارد تومان به خرمشهر و آبادان برای مبحث اشتغال اختصاص یافت.

 استاندار خوزستان افزود: همچنین در عرصه آب و فاضلات پروژه های به مبلغ ریالی ۸۰ میلیارد تومان در خرمشهر در حال اجراست که احداث تصفیه خانه خرمشهر آبادان نیز یکی دیگر از اقدامات در حوزه آب و فاضلاب بوده و در سال ۹۸  افتتاح می شود.

شریعتی از تعریف طرح  های توسعه به ارزش ریالی ۵۰ میلیارد تومان از جمله پروژه چهار باند کردن جاده خرمشهر اهواز به عنوان یکی دیگر از این طرح های یاد کرد و از آغاز این پروژه در سال جاری خبر داد.

استاندار خوزستان از حذف روادید و ورود روزانه حدود سه هزار عراقی به خرمشهر در پی اجرایی شدن این قانون مناطق آزاد در منطقه آزاد اروند و همچنین هزینه کرد برای تیم اروند کارون نماینده فوتبال خرمشهر به عنوان دیگر اقدامات برای توسعه این شهرستان یاد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه