English

فرمانده ناوگان شمال:

سوم خرداد به دلیل وارد آمدن ضربه مهلک به دشمن تا بن دندان مسلح اهمیت دارد

فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش کشورمان گفت: واقعه سوم خرداد نه فقط بخاطر آزادسازی یک شهر و بازپس گیری 25 هزار کیلومتر از خاک کشور ، بلکه به دلیل وارد آمدن ضربه مهلک به دشمن تا بن دندان مسلح اهمیت دارد.

سوم خرداد به دلیل وارد آمدن ضربه مهلک به دشمن تا بن دندان مسلح اهمیت دارد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، دریادار دوم عرشه و ستاد احمدرضا باقری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک در ناوگان شمال با تبریک فرارسیدن ماه رمضان و سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد، در تاریخ کشورمان از جهات بسیاری دارای اهمیت است.

وی افزود: واقعه سوم خرداد نه فقط بخاطر آزادسازی یک شهر و بازپس گیری 25 هزار کیلومتر از خاک کشور ، بلکه به دلیل وارد آمدن ضربه مهلک به دشمن تا بن دندان مسلح اهمیت دارد.

دریادار باقری با تاکید بر اینکه آزادسازی خرمشهر در آن برهه از زمان بر اساس محاسبات نظامی عملا امکان پذیر نبود، تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر بیانگر آن است که مهمترین عامل در پیروزی، داشتن رهبری با درایت، ایمان و انگیزه و همچنین حفظ انسجام و وحدت بین مردم و نظامیان است.

وی با اشاره به توطئه های مکرر دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون علیه ایران اسلامی تاکید کرد: امروز در شرایطی که ایران اسلامی با آماج فتنه انگیزی و توطئه دشمنان قرار دارد، باید با عبرت گرفتن از تاریخ و حفظ بیش از پیش وحدت و همدلی ملی بین همه آحاد و اقشار این سرزمین در سایه اطاعت از رهبری در مسیر پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه