English

شهردار اصفهان در بازدید از شهرک سلامت:

شهرک سلامت می تواند بخشی از ایده های ما را در توسعه صنعت گردشگری تحقق بخشد

شهردار اصفهان گفت: مجموعه هایی مانند شهرک سلامت می تواند بخشی از ایده های ما را در توسعه صنعت گردشگری به ویژه گردشگری سلامت تحقق بخشد.

شهرک سلامت می تواند بخشی از ایده های ما را در توسعه صنعت گردشگری تحقق بخشد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، قدرت الله نوروزی در حاشیه بازدید شهرک سلامت با بیان اینکه برای بررسی مشکلات، اختلافات و رفع موانع موجود در اجرای پروژه عظیم شهرک سلامت در این مکان حضور پیدا کردیم، اظهار کرد: در اصفهان به دنبال توسعه صنعت گردشگری به عنوان یکی از ارکان اصلی اقتصاد شهری هستیم.

وی افزود: مجموعه هایی مانند شهرک سلامت می تواند بخشی از ایده های ما را در توسعه صنعت گردشگری به ویژه گردشگری سلامت تحقق بخشد.

وی تصریح کرد: به تمام سرمایه گذارانی که علاقمند به سرمایه گذاری در شهر اصفهان هستند این قول را می دهیم که تسهیل گر روند سرمایه گذاری آنها تا حصول نتیجه باشیم.

شهرک سلامت کانونی برای توسعه بخش سلامت شهر اصفهان است

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرک سلامت از لحاظ زیرساخت، تجهیزات به کار برده شده و نوع ساخت بسیار پیشرفته است، ادامه داد: امیدواریم این شهرک به عنوان کانونی برای سلامت شهر، توسعه بخش سلامت، درمان و پیشگیری برای تمام شهروندان اصفهان باشد. دیدگاه متولیان مجموعه شهرک برای احداث این پروژه هدفی بسیار مهم است که باید تحقق پیدا کرده و امید را به تمام بیماران دارای بیماری های صعب العلاج بازگرداند.

شهرک سلامت

وی همچنین در جلسه با سرمایه گذار این شهرک اضافه کرد: در تجهیزات مجموعه شهرک سلامت موضوعات حقوق بشری و کرامت انسانی رعایت شده که لازم است این نگاه تمام ابعاد از جمله افراد خدمات دهنده را نیز در برگیرد. تجهیزات، مقدمات کار است و واحدهای آموزش باید برای تربیت افراد و پزشکان به منظور رعایت کرامت انسانی نیز در این مجموعه فعالیت کنند.    

نوروزی بیان داشت: نگاه ما در سرمایه گذاری بخش خصوصی به سود یا منفعت کسب شده توسط سرمایه گذار نیست. بلکه نگاه ما به منفعت شهر نگاهی جامع است که باید تمام ابعاد آن به شکل صحیح عمل کند.

وی افزود: از ساخت پروژه هایی مانند شهرک سلامت بسیار استقبال می کنیم اما در اجرای چنین پروژه هایی باید نگاهی جامع داشت و به طور مثال مشکلات ترافیکی، فضاهای عمومی و فضای سبز آن را نیز در نظر گرفت.

شهردار اصفهان گفت: باید از امکان و توان سرمایه گذاران در بخش های مختلف استفاده شود. امیدوارم با توان موجود هر چه زودتر شاهد ساخته شدن بیمارستان مجموعه شهرک سلامت نیز باشیم. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه