English

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبر داد:

کشف ۱۹ میلیارد ریالی قاچاق کالا و ارز در قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی بیش از 19 میلیارد ریال قاچاق کالا و ارز در فروردین ماه امسال در قم کشف شده که نشان از رشد 199 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل می دهد.

کشف 19 میلیارد ریالی قاچاق کالا و ارز در قم

به گزارش خبرگزاری موج از قم، صیاد درویشی با اشاره به کشفیات نیروی انتظامی استان قم نسبت به سال گذشته در سخنانی  اظهار کرد: ارزش ریالی کشفیات در حوزه قاچاق کالا و ارز طی فروردین ماه امسال در قم رقم بیش از 19 میلیارد ریال را نشان می دهد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 199 درصدی را نشان می دهد.

 وی ادامه داد: به لطف خداوند و با همکاری خوبی که بین پلیس آگاهی استان و سایر بخش‌های انتظامی، اطلاعاتی و عملیاتی وجود دارد اقدامات خوبی را در حوزه کشف کالای قاچاق شاهد بوده و ان‌شاءالله با جدیت این کار را دنبال خواهیم کرد.

درویشی در ادامه از افزایش 18.6 درصدی دستگیرشدگان طی فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: پرونده‌های بیش از 5 میلیارد ریال، 100درصد و پرونده‌های کمتر از یک میلیارد ریال 6.6 درصد افزایش داشته و در مجموع کشفیات قاچاق در فروردین ماه ۱۹۹درصد افزایش را نشان می‌دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم ابراز کرد: امیدواریم با اقدامات مناسب و حضور مستمر پلیس در محورهای مواصلاتی استان، توفیقات روز به روز افزایش یافته تا شاهد اقدامات موثرتری در حوزه قاچاق کالا و ارز در استان باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه