English

از سوی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان ؛

ویژه برنامه های ماه رمضان این نهاد فرهنگی اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان برگزاری نمایشگاه و فروشگاه قرآنی و جلسات جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم را از برنامه های این اداره کل در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

ویژه برنامه های ماه رمضان این نهاد فرهنگی اعلام شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ جلال قلعه شاخانی ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان این نهاد فرهنگی را اعلام نمود .

وی ظهر روز سه شنبه در این باره اظهار داشت : نمایشگاه و فروشگاه آثار علوم قرآنی همزمان با نیمه دوم ماه مبارک رمضان به همت یکی از موسسات قرآنی در مسجد جامع سنندج دایر می شود.

قلعه شاخانی گفت: در این نمایشگاه غرفه هایی همچون عرضه آثار نفیس قرآنی، نسخ خطی منحصربفرد قرآن، آثار هنرهای تجسمی، بخش کودک و نوجوان، نرم افزار قرآنی، صنایع دستی، عفاف و حجاب، مطبوعات و نشریات قرآنی، پاسخگویی به سوالات شرعی و شبهات و موسسات قرآنی برپا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان به بخش جانبی این نمایشگاه نیز اشاره کرد و افزود: جلسات تدبر و تفسیر در قرآن، تواشیح، قرائت و روخوانی قرآن، نشست های علمی و فرهنگی، اجرای نمایش صحنه ای فاتحان آسمان، اکران فیلم کوتاه، شب شعر، تجلیل از فعالان قرآنی و مسابقات قرآنی در این نمایشگاه برگزار می شود.

قلعه شاخانی تاکید کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در راستای بهره مندی از فیوضات این ماه پرخیر و برکت، جلسات جزء خوانی و تفسیر قرآن کریم در 50 مسجد و موسسه قرآنی استان بر پا شده است.

وی همچنین از برپایی جلسات تفسیر قرآن کریم ویژه کارکنان این اداره کل در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و یادآور شد: این کلاس تفسیر بعد از اقامه نماز ظهر با قرائت آیاتی از قرآن همراه با تفسیر برگزار می شود.

قلعه شاخانی با اشاره به دیگر برنامه های این اداره کل در ماه مبارک رمضان گفت: برگزاری جلسات جزء خوانی قرآن کریم در مسجد جامع سنندج نیز همزمان با آغاز ماه رمضان با حضور مردم مومن و روزه دار هر روز از شبکه استانی به صورت مستقیم پخش می شود.

جزخوانی قرآن کریم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان توزیع تفسیر همراه در بین کانون های مساجد استان، توزیع کلام الله مجید، برپایی محافل قرآنی، برگزاری کلاس های جزء خوانی برای بانوان، برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی و کلاس های قرآن و احکام در شهرستان های تابعه را از دیگر برنامه های این اداره کل در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه