English

رئیس آموزش و پرورش شهرستان میناب؛

بهسازی مدارس فرسوده نیاز به حمایت ملی دارد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان میناب از نوسازی و بهسازی بیش از 30 مدرسه در این شهرستان خبر داد.

بهسازی مدارس فرسوده  نیاز به حمایت ملی دارد

غلامرضا سالاری میری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار موج گفت: کار نوسازی و بهسازی بیش از 30 مدرسه در شهرستان میناب شروع‌شده است.

وی با اشاره به دیدار با فرماندار میناب، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزات مدارس استان هرمزگان و همچنین رئیس سازمان نوسازی، توسعه تجهیزات مدارس کشور، گفت: در این دیدار قول ساخت یک مدرسه 9 کلاسه در 2 طبقه داده شد که در حال انجام است.

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان میناب افزود: مبلغ 700 میلیون تومان نیز جهت تجهیز کلاس‌های مدارس این شهرستان در نظر گرفته‌شده است.

سالاری با عنوان اینکه کار نوسازی سازی و بهسازی 28 مدرسه این شهرستان انجام‌شده اظهار امیدواری کرد که این مدارس تا اول مهرماه به بهره‌برداری برسد.

وی در ادامه تصریح کرد: امسال یک میلیارد و 600 میلیون تومان از سازمان مدیریت بحران استانداردی هرمزگان اخذشده که 600 میلیون تومان آن صرف خرید کانکس و یک میلیارد آن نیز جهت ساخت مدرسه شهید عباسپور روستای قاسم جلالی و همچنین مدرسه حنظله روستای گودو مصرف‌شده است.

وی خاطرنشان ساخت: 6 در این شهرستان به همت خیرین مینابی در حال احداث است.

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان میناب با اشاره به اینکه شروع نوسازی مدارس مستهلک میناب با پیگیری اصحاب رسانه ممکن شد گفت: بهسازی و نوسازی این مدارس نیاز به حمایت و نگاه ملی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه