English

معاون استاندار کرمانشاه:

معنای توسعه با نیروی انسانی محقق می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: باید به توسعه نگاه همه‌جانبه داشته باشیم و توسعه با توجه به نیروی انسانی محقق می‌شود.

معنای توسعه با نیروی انسانی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رضا رحیمی افزود: باید توجه داشته باشیم که توسعه توسط نیروهای انسانی محقق می‌شود و تنها با آجر و سیمان نمی‌توانیم به آن برسیم.

وی تصریح کرد: در مسیر توسعه اگر می‌خواهیم مشکل بیکاری در استان حل شود باید نگاه خود را به نیروی انسانی کارآمد و متخصص تغییر دهیم و دستگاه‌ها به نوآوری و نیروی انسانی بیش‌ازپیش توجه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود: نگاه ما در استان برای توسعه تنها عمرانی است، درحالی‌که توسعه اقتصادی با نیروی انسانی محقق خواهد شد.

وی اظهار داشت: مدلی که در طرح آمایش استان آمده است با ظرفیت‌های شهرستان‌ها هم‌خوانی چندانی ندارد ازاین‌رو این طرح باید بازنگری شود.

رحیمی بابیان اینکه مدل‌های توسعه باید متناسب با مناطق، فرهنگ، مذهب، اقلیم، اقتصاد و ظرفیت‌های هر شهرستان باشد، افزود: باید شهرستان‌های دارای ظرفیت‌های مشترک مشخص شوند تا بتوان برای آن‌ها برنامه‌ریزی کلان داشته باشیم.

وی خواستار توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های هرکدام از شهرستان‌ها شد و بابیان اینکه کشاورزی می‌تواند توسعه را در قصرشیرین ایجاد کند، افزود: باید کشاورزی این شهرستان به‌خوبی موردتوجه قرار گیرد و از آن به‌منظور اشتغال‌زایی و توسعه استفاده کرد.

وی اظهار داشت: در طرح آمایش کرمانشاه برنامه‌های پژوهشی، فنی و حرفه‌ای و علمی در نظر گرفته نشده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به اهمیت بخش آی تی و آی سی تی در ایجاد تحول و توسعه مناطق اشاره کرد و گفت: باید به توسعه نگاه همه‌جانبه داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه