English

معاون خدمات مشترکین آبفای استان اصفهان خبر داد

آغاز فعالیت سمن ها جهت ترغیب شهروندان اصفهانی به مصرف بهینه آب

معاون خدمات مشترکین آبفای استان اصفهان براستفاده از ظرفیت سمن ها جهت ترغیب شهروندان به مصرف بهینه آب تاکید کرد.

آغاز فعالیت سمن ها جهت ترغیب شهروندان اصفهانی  به مصرف بهینه آب

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رضا رضایی  در نشست مشترک با مدیر سازمان مردم نهاد کشتی نجات گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان آماده است با تفاهم نامه های جداگانه، بخشی از فعالیت های آموزشی و ترویجی خود را به تشکل های مردمی و غیر دولتی واگذار کند.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز بر شناسایی صحیح جامعه هدف و نظر سنجی از شهروندان، قبل و بعد از برگزاری کلاس های آموزشی تاکید کرد.

سید اکبر بنی طباء افزود: با هدف ایجاد تعامل سازنده و ارائه راهکار برای فعالیت گروههای مردمی ،داوطلبانه ،غیرانتفاعی در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب این جلسه برگزار شد

وی با اشاره به فعالیت سازمان مردم نهاد کشتی نجات اعلام کرد:انتظار می رود سازمان مردم نهاد کشتی نجات با ارتباطی که با گروههای مختلف دارند آحاد مردم را تشویق به مصرف صحیح آب نمایند

شرکت آبفا اصفهان

مدیر سازمان مردم نهاد کشتی نجات نیز در این نشست گفت: این سمن با هفت سال سابقه فعالیت و داشتن نزدیک به 400 عضو متخصص در رشته های روانشناسی و پزشکی تاکنون در سه موضوع اجتماعی ساماندهی کارتن خواب ها در شهر اصفهان، تشکیل و اعزام گروه های تخصصی پزشکی و روانپزشکی به فرهنگسراها و پارک های شهر اصفهان و همچنین اعزام هشت گروه روان شناسی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه مشارکت فعال داشته است.

حمیدرضا شمس گفت: اعضای سازمان مردم نهاد (کشتی نجات) به این نتیجه رسیده اند که با برگزاری کلاس های آموزشی چهره به چهره و بهره گیری از تخصص روانشناسی خود، می توانند نسبت به آموزش روش های بهینه مصرف آب به شهروندان اقدام کنند.

عضو هیئت مدیره سازمان مردم نهاد کشتی نجات نیزگفت: برای تغییر سبک زندگی و اصلاح رفتار شهروندان در جهت مصرف بهینه آب باید ابتدا نگرش افراد را اصلاح کرد.

به گزارش موج، اولین جلسه همکاری با سازمان مردم نهاد کشتی نجات متشکل از 400 استاد و مدرس دانشگاه در محل شرکت آبفای استان اصفهان برگزار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی