English

معاون خدمات مشترکین و درآمدشرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبر داد

برگزاری کارگاه آموزشی بهینه سازی مصرف آب در بقاع متبرکه اصفهان

معاون خدمات مشترکین و درآمدشرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ازبرگزاری کارگاه آموزشی بهینه سازی مصرف آب در بقاع متبرکه اصفهان خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزشی بهینه سازی مصرف آب در بقاع متبرکه اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، رضا رضایی گفت: کارگاه آموزشی بهینه سازی مصرف آب در بقاع متبرکه و اماکن مذهبی اصفهان با رویکرد سازگاری با کم آبی برگزار شد.

وی افزود: در این نشست که در امامزاده مجمد خیابان شهر اصفهان برگزار شد بیش از 70 نفر از روسای هیئت امنا و مدیران مساجد، امامزاده ها و بقاع متبرکه شهرستان اصفهان با روش های مصرف بهینه آب آشنا شدند.

معاون خدمات مشترکین  و درآمدشرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گزارشی از وضعیت ذخایر آبی ارائه کرد و گفت: با توجه به خشکسالی شدید و کاهش حجم ذخیره دریاچه پشت سد زاینده رود، مشترکین خانگی باید تا 20 و مشترکین غیر خانگی تا 30 درصد از مصرف آب خود را کاهش دهند تا در تابستان امسال با مشکل بی آبی مواجه نشویم.

کارگاه آموزش مصرف بهینه اب

رضا رضایی از مدیران و اعضای هیئت امنای مساجد و بقاع متبرکه خواست با نصب منبع ذخیره آب، تجهیز وضوخانه ها و سرویس های بهداشتی به ابزارآلات کاهنده، نصب سایبان برای کولرهای آبی و بررسی شبکه داخلی آبرسانی و فلاش تانک ها، میزان مصرف خود را مدیریت کنند.

معاون خدمات مشترکین  و درآمدشرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از اعلام آمادگی آبفای استان اصفهان برای برگزاری نشست های آموزش مصرف بهینه آب برای نمازگزاران روزه دار در ایام ماه مبارک رمضان در کلیه مساجد، امامزاده ها و بقاع متبرکه خبر داد.

به گزارش موج، در حاشیه این کارگاه آموزشی، همچنین نشست مشترک معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب و معاون توسعه منابع انسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار و بر تفکیک انشعاب آب واحدهای تجاری مساجد و رقبه های موقوفات از انشعاب آب مساجد و امامزاده ها تاکید شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه