English

کشف ۴۵۷ کیلو گرم تریاک در شهرضا

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف مقدار 457 کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

کشف 457 کیلو گرم تریاک در شهرضا

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی با اشاره به کشف 457 کیلوگرم تریاک در شهرضا گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک باند حرفه ای از سوداگران مرگ در حال انتقال محموله ای از شرق کشور به استان اصفهان هستند، بلافاصله یک تیم مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و انتظامی این فرماندهی وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران یک دستگاه سواری پژو پارس و یک سواری 405 که راه پاکن و اسکورت وانت پیکان بودند را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متوقف کردند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه خودروی وانت پیکان نیز که حامل محموله افیونی بود دقایقی بعد شناسایی و توقیف شد، بیان داشت: در بازرسی از این خودرو مقدار 457 کیلو گرم تریاک که در اتاق بار جاساز شده بود، کشف شد.

تریاک

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در این عملیات 8 سوداگر حرفه ای مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان از ادامه طرح های عملیاتی پلیس اصفهان در مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی خبر داد و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی و قوه قضائیه با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می کنند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهند داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه