English

مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه اعلام کرد:

یاری رسانی ۱۸گروه بسیج سازندگی به ۱۳روستا محروم

۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به شهرستان تربت حیدریه توسط بسیج سازندگی پرداخت شده است.

یاری رسانی 18گروه بسیج سازندگی به 13روستا محروم

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، حسین صادق، مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه اظهار داشت: امسال جهادگران بسیجی تربت حیدریه در 18 گروه کمک کننده و با انتخاب دهستان رقیچه طرح اعتلای منطقه هدف را در روستاهای محروم بخش کدکن این شهرستان اجرا می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه خاطرنشان کرد: در این اردوها که از ابتدای تیرماه تا پایان شهریور با حضور یک هزار جهادگر بسیجی از اقشار مختلف اعم از محلات، دانش اموزی، دانشجویی، مهندسین، کشاورزی، دانشجویی و جامعه پزشکی برگزار می شود، 18 گروه جهادی در مدت 7 تا 10 روز به صورت شبانه روز در مناطق محروم بخش کدکن مستقر می‌شوند.

وی بیان کرد: در این مدت جهادگران بسیجی در عرصه‌های عمران و آبادانی، آموزشی، بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی و همچنین اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی نیز فعالیت خواهند کرد.

صادق ادامه داد: دهستان رقیچه شامل روستاهای محروم بخش کدکن، یک لنگی، تنگی، پنگی، نصرت آباد، نوزه، حصار یزدان، حاج بیگی، عبدآباد، چین کلاغ، چولانک، ده مناز و رقیچه است.

وی با اشاره به اشتغالزایی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان ماموریت دوم بسیج سازندگی  افزود: برای تحقق  شعار سال 96 حدود 20 میلیارد ریال به افراد دارای طرح تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده و 67 شغل نیز در این شهرستان ایجاد شده است.

مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه در پایان افزود: در راستای محرومیت زدایی از مناطق روستایی و محروم سال گذشته نیز بسیج سازندگی 20 گروه جهادی متشکل از یک هزار جهادگر بسیجی در عرصه‌های عمران و آبادانی، بهداشت و درمان، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، سبک زندگی اسلامی به روستاهای تربت حیدریه، رشتخوار و زاوه اعزام کرده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه