English

مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری ویژه میناب خبر داد؛

برگزاری جشنواره حمایت از کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص در میناب

مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری ویژه میناب از برگزاری جشنواره حمایت از کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص از نهم لغایت یازدهم خردادماه در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشنواره حمایت از کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص در میناب

به گزارش خبرگزاری موج، سعیده کریمی در نشست هماهنگی این جشنواره گفت: در سال گذشته جشنواره خیریه ای توسط بانوان مینابی به منظور کمک به تعدادی از کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص در میناب برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان و افراد جامعه در قبال این قشر مسئولیت دارند، افزود: این جشنواره با هدف حمایت از کودکان سرطانی و مبتلا به بیماری‌های خاص به همت دفتر امور بانوان فرمانداری، شورای شهر و شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان در میناب برگزار می شود.

مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری ویژه میناب با تقدیر از همراهی هنرمندان مینابی در امور خیریه، گفت: استقبال فعالان هنری میناب از فعالیت های عام المنفعه و به ویژه کمک به نیازمندان ستودنی است.

رضا اوژند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب نیز در ادامه، برگزاری جشنواره خیریه را حرکتی ارزشمند دانست و گفت: هنرمندان میناب در کارهای خیر همیشه حضور داشته و به محض مطرح شدن این برنامه نیز آنها با روی گشاده از آن استقبال کردند.

وی همچنین بر برنامه ریزی دقیق و مناسب برای برپایی این جشنواره تاکید کرد و بیان داشت: با تعاملی که بین دستگاه های اجرایی میناب وجود دارد بی شک می توان این جشنواره را به نحو باشکوهی برگزار کرد.

مصطفی اسدی رئیس شورای شهر میناب هم در این نشست به تعامل هنرمندان با شورای شهر و شهرداری اشاره کرد و افزود: برگزاری این جشنواره با رویکرد کمک به کودکان مبتلا به بیماری خاص اقدامی قابل تحسین است.

محمد ریاضی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان میناب نیز گفت: همت همه کسانی که در این کار خیرخواهانه و خداپسندانه مشارکت می کنند ستودنی و قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی مناسب پیرامون زمان و نحوه برگزاری این جشنواره اظهارداشت: از خبرنگاران و فعالان رسانه ای میناب و هرمزگان انتظار می رود در این زمینه نهایت همکاری را داشته باشند.

ریاضی در پایان گفت: با برنامه ریزی مناسب باید از وجود خیران و افراد نیکو کار و آحاد مردم نوع دوست به نحو مطلوبی استفاده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه