English

تکذیب ریزش کوه در جاده هراز

رییس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان شهرستان آمل هرگونه ریزش کوه و سنگ در جاده هراز را تکذیب کرد و گفت که خودروها در امنیت کامل در این جاده در حال تردد هستند .

تکذیب ریزش کوه در جاده هراز

به گزارش خبرگزاری موج، در شبکه های اجتماعی کلیپی در حال انتشار است که در  آن ریزش کوه در جاده هراز را نمایش می دهد، در این کلیپ حجم زیادی از صخره های کنار جاده در حال ریزش است و مردم در حال فرار از آن می باشند.
یوسف جغتا دقایقی پس از انتشار این کلیپ گفت: تصاویر انتشار یافته مربوط به جاده هراز نیست و ادعای این که کوه در جاده هراز ریزش کرده کذب است .
وی با اعلام این که خودش امروز در چند مرحله از مسیر جاده هراز بازدید داشته و نیروهای راهداری هم در نقاط مختلف مستقر هستند ، افزود : متاسفانه فیلم ریزش کوه که اصلا مشخص نشده مربوط به کدام جاده ارتباطی در کشور و یا خارج از کشور است به جاده هراز و ریزش کوه در این جاده نسبت داده شده و باعث نگرانی و وحشت مسافران عبوری و مردم در ییلاقات بخش لاریجان شده است.
جغتا با بیان اینکه جاده هراز در حال حاضر باز است و تردد در آن جریان دارد ، گفت : هم اکنون شرایط جوی در منطقه آفتابی است و ترافیک هم پرحجم ولی روان است .
رییس اداره راه وشهرسازی لاریجان اضافه کرد : بر اساس برنامه ریزی های همیشگی پلیس راه کشور ، تردد کامیون‌ و کامیونت تا ساعت 24 امروز از جاده هراز ممنوع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه