English

آغاز نام نویسی الکترونیک برای دریافت کتب درسی در هرمزگان

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: امسال دانش آموزان برخی از مقاطع و رشته‌های تحصیلی در هرمزگان می‌توانند برای دریافت کتب درسی به صورت الکترونیکی نام نویسی کنند.

آغاز نام نویسی الکترونیک برای دریافت کتب درسی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج، مرتضی رئیسی گفت: نام نویسی دریافت کتب درسی پایه‌های تحصیلی دوم تا ششم ابتدایی، پایه‌های ۱۱ و ۱۲ رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و کتاب‌های تکمیلی استعداد‌های درخشان از ۱۸ فروردین در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی آغاز شده است و تا ۱۸ خرداد ادامه دارد.

وی با عنوان اینکه نام نویسی دریافت کتب درسی پایه اول ابتدایی و پایه دهم نیز از ۲۳ تیر امسال آغاز می‌شود و تا بیستم شهریور ادامه دارد افزود: در صورت نام نویسی نکردن به صورت انفرادی، مدیران مدارس برای دریافت کتب درسی  به صورت گروهی اقدام به نام نویسی می‌کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اینکه در این طرح فرض بر قبولی دانش آموزان در سال تحصیلی ۹۶ -۹۷ است افزود: دانش آموزان و اولیای آن‌ها می‌توانند مرداد امسال برای اصلاح اطلاعات به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه کنند.

وی گفت: مقاطع و رشته‌های دیگر تحصیلی نیز باید کتب درسی خود را در شهریور امسال با مراجعه به کتابفروشی‌های معتبر تهیه کنند.

 رئیسی در پایان افزود: امسال پیش بینی می‌شود بیش از ۳۴۰ هزار دانش آموز در هرمزگان سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی