English

فرماندارتالش خبرداد:

۱۸۳ فقره پرونده تایید شده طرح بوم گردی در تالش

فرماندار تالش گفت: تاکنون تعداد تقاضاهایی که ثبت کردیم ۳۲۵ فقره بوده است و پرونده های تایید شده در اجرای طرح بوم گردی ۱۸۳ فقره می باشد که دو طرح در مرحله نهایی قرار دارد.

۱۸۳ فقره پرونده تایید شده طرح بوم گردی در تالش

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سید عیسی مهدوی در کارگاه توجیهی طرح توسعه اقامتگاه های بوم گردی با حضور شوراهای اسلامی و دهیاران شهرستان های تالش و آستارا طرح بوم گردی یکی از طرح های مهم در بحث گردشگری عنوان کرد و افزود: بوم گردی یعنی حضور مسئولانه مسافران در روستاها و مکان هایی که از قبل در این طرح پیش بینی شده اند.

وی ادامه داد: با اجرای برنامه بوم گردی می توان علاوه بر حفظ مسافر در شهرستان از محیط زیست، طبیعت و جنگل های هیرکانی نیز محافظت کنیم و بحث اشتغال را نیز تا حدود زیادی حل نماییم.

اجرای طرح بوم گردی باعث شناساندن بیشتر مناطق گردشکری است

فرماندار تالش بیان کرد: اجرای طرح بوم گردی باعث شناساندن بیشتر مناطق گردشکری شهرستان از جمله روستاهای تاریخی مریان و آق اولر خواهد شد.

مهدوی افزود: همکاران ما در معاونت سیاسی فرمانداری، بخشداران، نظام مهندسی، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن و میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری تلاش های زیادی را در اجرای طرح بوم گردی داشتند.

نقش شوراهای اسلامی و دهیاران را در طرح بوم گردی بسیار مهم است

مهدوی ادامه داد: تاکنون تعداد تقاضاهایی که ثبت کردیم ۳۲۵ فقره بوده است و پرونده های تایید شده ۱۸۳ فقره می باشد که دو طرح در مرحله نهایی قرار دارد.

فرماندار تالش نقش شوراهای اسلامی و دهیاران را در طرح بوم گردی بسیار مهم توصیف کرد و خطاب به آنها گفت: برگزاری این جلسه با هدف آشنایی بیشتر شما دهیاران و شوراهای اسلامی با طرح بوم گردی می باشد و اگر شما پای کار نباشید طرح بوم گردی نیز به درستی اجرا نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه