English

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در خرم‌آباد، گفت:

توسعه پایدار، کلیدواژه موفقیت کشور است

برات قبادیان در کارگروه اشتغال لرستان، از نگاه سنتی در اداره امور کشور انتقاد کرد.

توسعه پایدار، کلیدواژه موفقیت کشور است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، برات قبادیان در کارگروه اشتغال لرستان در سخنانی با انتقاد از نگاه سنتی در اداره امور کشور اظهار داشت: باید این نگاه در راستای توسعه کشور تغییر پیدا کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های موجود  برای تحقق توسعه پایدار کشور عنوان کرد: باید با توجه به نوع ظرفیت‌ها برای استان‌های مختلف کشور یک نسخه برای توسعه پایدار آن‌ها پیچیده شود.

قبادیان با تأکید بر ضرورت بازنگری در نگاه اداره امور کشور بیان داشت: رویکرد جهانی به سمت توسعه پایدار بوده و این امر نیز باید در کشور ایران تحقق پیدا کند.

وی، از بین رفتن سوخت‌های فسیلی، اقتصاد بسته، افزایش گازهای گلخانه‌ای و ... را از دلایل نداشتن نگاه توسعه محور در کشور برشمرد و گفت: در این راستا اجرای طرح «تاپ» برای تغییر این روند در دستور کار قرارگرفته است.

توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار در دستور کار است

معاون وزیر صنعت با اشاره به فعالیت پژوهشکده انرژی‌های تجدید پذیر در کشور بیان داشت: در این راستا کار توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار در بنگاه‌های اقتصادی و تجاری کشور در دستور کار قرارگرفته است.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت دانشجویان و اساتید دانشگاهی در قالب اجرای این طرح عنوان کرد: در قالب این طرح تحول اساسی در حوزه کار، تولید و اشتغال کشور ایجاد می‌شود.

اقتصاد دانش‌بنیان ایران نیازمند تحول است

برات قبادیان با تأکید بر اینکه کشور ایران در حوزه‌های مختلف نیازمند تحول اساسی است گفت: حوزه اقتصاد دانش‌بنیان کشور نیز نیازمند تحولی بنیادین است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی