English

فرماندار لاهیجان بیان کرد:

شورای فرهنگی عمومی باید تجمیع تفکرات فرهنگی کل جامعه در سطح شهرستان باشد

فرماندار لاهیجان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: شورای فرهنگی عمومی باید تجمیع تفکرات فرهنگی کل جامعه در سطح شهرستان باشد و اعضای فرهنگی جلسه باید نقطه نظرات خود را به صورت شفاف جهت رفع مشکلات بیان نمایند.

شورای فرهنگی عمومی باید تجمیع تفکرات فرهنگی کل جامعه در سطح شهرستان باشد

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  امیر جانبازی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: اقدامات خوبی به لحاظ ذخایر مواد غذایی صورت گرفته است و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اتخاذ گردیده است.

فرماندار لاهیجان با اشاره به اینکه اسلام دین رافت و هدایت است افزود: رعایت شئونات ماه مبارک رمضان یک اصل است و یقینا مردم فهیم شهرستان موارد مرتبط با این ماه عزیز را رعایت می‌نمایند و گاها به دلیل عدم آگاهی تخلفی صورت میگیرد که نهادهای مربوطه باید به درور از برخوردهای تحکمی، در قالب ارشاد و راهنمایی ورود نمایند.

رفع مشکلات فرهنگی مرتبط به دستگاه خاصی نیست

 جانبازی ادامه داد: شورای فرهنگی عمومی باید تجمیع تفکرات فرهنگی کل جامعه در سطح شهرستان باشد و اعضای فرهنگی جلسه باید نقطه نظرات خود را به صورت شفاف جهت رفع مشکلات بیان نمایند.

جلسه فرهنگ عمومی

وی گفت: رفع مشکلات فرهنگی مرتبط به دستگاه خاصی نیست و هر سه قوه مکلف به پیگیری این امور می باشند.

جانبازی با اشاره به اهمیت نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری افزود: تولید کنندگان باید کیفیت و کمیت محصول برای استفاده آحاد ملت را در نظر بگیرد در حقیقت باید کالای ایرانی با محصولات خارجی برابری کند و در نهایت باید سراغ مصرف‌کنندگان رفت و از آنها بخواهیم این کالا را مصرف کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی