English

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در خرم‌آباد، گفت:

اجرای طرح «تاپ» موجب توانمندی در تولید و توسعه اشتغال پایدار می‌شود

برات قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: «تاپ»، طرح میانبری است که با اجرای آن در زمان‌بندی کوتاه 98 هزار بنگاه اقتصادی، صنعتی و معدنی کشور صاحب واحد آرندی می‌شوند.

اجرای طرح «تاپ» موجب توانمندی در تولید و توسعه اشتغال پایدار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز جمع خبرنگاران با اشاره به شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، گفت: کالای ایرانی بایستی کیفت داشته باشد و کیفیت مبتنی بر دانشی است که دانشگاه‌ها، اساتید و دانشجویان انتقال می‌دهند.

برات قبادیان، خاطرنشان کرد: فعالیت دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری در بنگاه‌های اقتصادی دو مزیت حل معضلات فنی، علمی و دانش‌بنیان کردن کالا و همچنین دارا شدن بنگاه‌های اقتصادی از یک واحد آرندی را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح تاپ توانمندسازی تولید و توسعه اشتعال پایدار را به همراه دارد، افزود: با اجرای طرح تاپ به دنبال این هستیم تا بنگاه‌های صنعتی و تولیدی دارای واحد تحقیق و توسعه شوند.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: محصولاتی ماندگارند و بنگاه‌هایی می‌توانند ادامه حیات داده و در بازار رقابت کنند که محصولاتشان بر اساس دانش تولید شود.

طرح تاپ 98 هزار بنگاه اقتصادی، صنعتی و معدنی را صاحب واحد آرندی می‌کند

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، طرح تاپ را میانبری برای آرندی کردن واحدهای صنعتی عنوان و تاکید کرد: تاپ طرح میانبری است که با اجرای آن، در یک بازه زمانی کوتاه، 98 هزار بنگاه اقتصادی، صنعتی و معدنی کشور صاحب واحد آرندی می‌شوند.

برای طرح تاپ 3000 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است

قبادیان، تصریح کرد: برای اجرای طرح تاپ در بودجه امسال بین دو هزار و 500 تا 3 هزار میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه