English

درخشش دانش آموزان سما در جشنواره علمی جابربن حیان

معاون سما واحد رشت بیان کرد: در مرحله استانی هشتمین دوره جشنواره علمی جابر بن حیان، دانش آموزان دبستان پسران سما واحد رشت خوش درخشیدند و رتبه های برتر این جشنواره علمی در سطح گیلان را کسب کردند.

درخشش دانش آموزان سما در جشنواره علمی جابربن حیان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان،  محمد نیک پسند اظهار کرد: در این جشنواره عرفان علی آقا زاده و رضا صابری حقایق با پروژه «یاد آور اتوماتیک زمان مصرف دارو» در بخش طراحی و ساخت و کیان غلامی و راستین مومن نیز در زمینه طبقه بندی با طرح « دونه دونه»  در استان گیلان موفق به کسب رتبه دوم  در این جشنواره علمی شدند.

نیک پسند گفت: پروژه های ارائه شده دانش آموزان دبستان پسران سما واحد رشت از میان بیش از 1000 طرح و پروژه  از سراسر استان گیلان  موفق به کسب رتبه های برتر این جشنواره علمی شدند.

وی افزود:  1204 پروژه علمی دانش آموزی دوره ابتدایی در قالب پروژه های آزمایش، نمایش علمی،  تحقیق، مدل و نمایش،  طراحی و ساخت و طبقه بندی داوری شدند.

دانش آموزان سما

معاون سما واحد رشت با تقدیر از معلمان و مربیان و عوامل اجرایی جهت آماده نمودن دانش آموزان برای شرکت در این جشنواره گفت: از ابتدای فراخوان شرکت دانش آموزان در این جشنواره  بیش از شش ماه زمان صرف و جلسات متعددی با مدیران، مربیان، دانش آموزان و اولیای مدارس برگزار شد.

معاون سما واحد رشت تصریح کرد: هفتمین نمایشگاه استانی جشنواره جابربن حیّان از بین آثار منتخب مرحله استانی برای نمایش و بازدید دانش آموزان، اولیا و فرهنگیان در تیر ماه برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه