English

مدیرکل دامپزشکی اصفهان خبر داد:

جلوگیری از ۴۰۰ تن فرآورده آلوده دامی به بازار عرضه در اصفهان

مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: با افزایش نظارت بر فرآورده های دامی از ورود ۴۰۰ تن فرآورده آلوده دامی به بازار عرضه در اصفهان جلوگیری شد.

جلوگیری از ۴۰۰ تن فرآورده آلوده  دامی به بازار عرضه  در اصفهان

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج از  اصفهان، شهرام موحدی در جمع اصحاب رسانه گفت: اقلام گوشت گاو، گوسفند، مرغ، تخم مرغ و عسل زیر نظر کارشناسان و بازرسان تولید می شود.

وی افزود: بیش از ۹۵ درصد از گوشت مورد مصرف استان اصفهان در پیش سرد نگه داشته شده می شود بنابراین  به مردم اطمینان می دهیم که گوشت های موجود در سطح بازار هیچ نوع ویروسی ندارد.

موحدی ادامه داد: مردم محصولاتی را که با برچسب و مهر اداره کل دامپزشکی  وارد بازار می شود را با خیال آسوده مصرف کنند.

وی  گفت: ۸۰  واحد مرغداری با همکاری جهاد کشاورزی و دادستانی درگلپایگان مهر و موم گردید.

موحدی با اشاره به تب کریمه کنگو گفت: تب کریمه کنگو جزو بیماری‌های دامی نیست اما بهترین راه مبارزه با بیماری اصلاح ساختار دامداری‌ها و خانه‌های روستایی می باشد.

فراورده های دامی الوده

مدیرکل دامپزشکی استان  اصفهان گفت: بیش از 700 هزار دام سنگین و یک میلیون و 800 هزار راس دام سبک در طرح مقابله و پیشگیری از تب برفکی در استان واکسینه شده اند.

رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره دامپزشکی استان اصفهان نیز در این نشست خبری گفت: صادرات و به ویژه صادرات غیر نفتی شاهرگ اقتصاد مقاومتی است.

منصور کیمیایی بیان داشت: 26 نوع محموله دامی مثل خوراک طیور، ماهی تازه، پودر گوشت، مرغ منجمد و غیره داریم که در برخی از آنها توانسته ایم به رتبه‌های برتر کشوری دست پیدا کنیم.

رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره دامپزشکی استان اصفهان با بیان اینکه 26 نوع محموله دامی وجود دارد، گفت: صادرات محمولات دامی به 22 کشور جهان بالغ بر 17 میلیون دلار ارزی آوریبرای کشور داشته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه