English

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان:

مشکلات قابل حل کشاورزان را در سریع ترین زمان رفع می کنیم

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان گفت: با وجود مشکلات و چالش های زیادی که پیش روی منابع آب استان وجود دارد به همه کشاورزان قول می دهیم آن دسته از موانع و مشکلاتی که قابل حل می باشد را در سریعترین زمان ممکن برطرف خواهیم کرد تا کشاورزان آسیب و زیان بیشتری متحمل نشوند.

مشکلات قابل حل کشاورزان را در سریع ترین زمان رفع می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، هوشنگ ملایی در دیدار احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ضمن خیرمقدم گزارشی با بیان مشکلات کشاورزان هرمزگان، افزود : همه ما باید بپذیریم که شکل و شیوه ای که الان داریم شیوه ی مناسبی نیست ما یک کشور کم آب و با اقلیم خشک  هستیم و کشاورزان نباید بعضی کشت ها رو در بعضی مناطق داشته باشند و هر استانی با توجه به وضعیت منابع آبی موجود کشت مناسب داشته باشد.

وی مشکل آب را در کشور و استان جدی اعلام کرد و مدیریت آب را لازم ترین و قابل دسترس ترین راهکار جهت نگه داشت باقیمانده سفره های آب زیرزمینی در شرایط متناوب خشکسالی دانست ولازمه اجرای آن را احساس نیاز مشترک  مسئولیت شناسی وهمدلی همه اقشار جامعه خواند.

ملایی یکی از چالش اصلی استان درحال حاضر وضعیت منابع آب زیرزمینی عنوان کرد وگفت : متاسفانه برداشت بیش ازحد آب ازمنابع زیرزمینی باعث شده سطع آنها با کاهش شدید روبرو شود بطوری که اکثر دشتهای استان دارای بیلان منفی هستند و طی دو دهه خشکسالی آب دشت‌های استان بخصوص دشت کردی شیرازی حدود 40 متر افت کرده است.

درادامه این نشست نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : کشاورزان به عنوان یکی از اصلی ترین و اصیل ترین آحاد جامعه خدمات زیادی را به انقلاب و نظام ارائه داده اند و به همین دلیل وظیفه تمام مسئولین رسیدگی سریع و به موقع به مشکلات آنان است.

احمد مرادی با بیان اینکه کشاورزان از مهمترین تولید کنندگان جامعه به شمار می روند، بیان نمود : کاستن دغدغه های ذهنی و فکری آنان و توجه بیشتر به این قشر مولد سبب خواهد شد کشوری آبادتر داشته باشیم و عملا نیازی به واردات بخش عمده ای از محصولات نیز نخواهیم داشت.

وی در ادامه خواستار تلاش مضاعف مدیریت وکارکنان شرکت آب منطقه ای  در حل مسایل آب استان شدند و اطمینان دادند نسبت به رفع مشکلات آب استان با حساسیت بیشتری نسبت به گذشته اقدام خواهند نمود.

در پایان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان نیز خاطرنشان کرد : با وجود مشکلات و چالش های زیادی که پیش روی منابع آب استان وجود دارد به همه کشاورزان قول می دهیم آن دسته از موانع و مشکلاتی که قابل حل می باشد را در سریعترین زمان ممکن برطرف خواهیم کرد تا کشاورزان آسیب و زیان بیشتری متحمل نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه