English

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب:

ماه مبارک رمضان ماه بهارقرآن وخودسازی انسانهاست

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب برنامه‌های قرآنی و مذهبی این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

ماه مبارک رمضان ماه بهارقرآن وخودسازی انسانهاست

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام محمد بنی‌خزاعی، با اعلام برنامه‌‌های قرآنی و مذهبی این اداره در ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن و خودسازی است و به‌همین منظور برنامه‌های مختلفی از سوی این اداره در نظر گرفته شده که بیشترین فعالیت‌ها و برنامه‌ها با موضوع قرآن واعزام مبلغ است.

وی اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان برگزاری جلسات جزخوانی قرآن کریم در مسجد امام خمینی(ره) و دیگرمساجد، برگزاری جلسات متعدد تفسیر قرآن و همچنین برگزاری محافل انس با قرآن کریم پیش بینی شده است.

رئیس اداره‌ی تبلیغات میناب همچنین از برگزاری همایش طلایه‌داران تبیلغ درمیناب ومراکزبخشها جهت هماهنگی‌های لازم با روحانیون مستقر،هجرت، مبلّغین و ائمه جماعات، دهیاران، شوراهای اسلامی و مسئولین هیئات مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و گفت: این همایش باهدف زمینه‌سازی وآشنایی با مسائل مورد نیاز تبلیغی مناطق مختلف شهرستان برگزارشد.

بنی خزائی در پایان با تأکید بر رسالت خطیر مبلغین در ماه مبارک رمضان افزود: مبلغین اعزامی در این ایام با حضور در مناطق مختلف شهرستان به اقامه نماز جماعت، مراسم دعا و زیارت، سخنرانی، کلاس‌های قرآن، تفسیر ومشاوره‌ های خانواده، برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و تبلیغی در راستای اشاعه فرهنگ اسلامی خواهند پرداخت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه