English

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی و بازرگانی کشور؛

پرداخت ۵۰ درصد وجوه کشاورزان خوزستانی که به سیلو گندم تحویل دادند

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی و بازرگانی کشور گفت: با همکاری دولت کل 50 درصد وجوه کشاورزانی که گندم خود را به سیلو تحویل داده اند تا پایان هفته جاری پرداخت می شود.

پرداخت 50 درصد وجوه کشاورزان خوزستانی که به سیلو گندم تحویل دادند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، یزدان سیف معاون وزیر رئیس هیت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی و بازرگانی کشور در دیدار با استاندار خوزستان با اشاره به ظرفیت های تولیدی گندم در سوسنگر، اظهار کرد: درحوزه ساخت زیر ساخت های سیلو سازی مقرر شد سیلوی سوسنگرد که یکی از پروژه های عمرانی خوزستان است، با کمک اعتبارات استان و بخشی از محل منابع  داخلی شرکت ظرف 3 ماه آینده به بهره برداری برسد و سوسنگر که یکی از تولیدکننده های عمده گندم است  بتواند از این ظرفیت استفاده کند.

سیف درباره استفاده و بهره گیری از تجارب خرید تضمینی امسال خطاب به استاندارخوزستان گفت: اصلاح روند خرید سال آینده را در برنامه داریم که ان شالله با کمک شما بتوانیم این راهکارها را عملیاتی کنیم.

وی در پاسخ به دغدغه ای که استاندار خوزستان در خصوص وجوه خرید تضمینی گندم کشاورزان دارند گفت:  با همکاری دولت کل 50 درصد وجوه کشاورزانی که گندم خود را به سیلو تحویل داده اند تا پایان هفته جاری پرداخت می شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه