English

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان:

تمرکز بیشتر پروژه های شهرداری منطقه ۱۰ در مناطق کم برخوردار است

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان از تمرکزبیشتر پروژه های کلید خورده منطقه 10 به بخش های کم برخوردار یاد کرد و حضور موثر مدیران کلان شهری را در برخی از این پروژه ها خواستار شد.

تمرکز بیشتر پروژه های شهرداری منطقه 10 در مناطق کم برخوردار است

عبدالرسول امامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج گفت: با توجه به مهم بودن بخش های کم برخوردار منطقه 10 اصفهان تمرکز بیشتر پروژه ها در این محلات قرار داده شده است و در سال گذشته و جاری تمرکز ما بر زیرساخت ها و آزاد سازی ها برای اجرای پروژه ها بوده است.

 وی با اشاره به این امر که منطقه 10 شهرداری اصفهان با جمعیتی بالغ بر 210 هزار نفر جز مناطق در حال توسعه می باشد گفت: سه قشر برخوردار، نیمه برخوردار و کم برخوردار در این منطقه ساکن می باشند و تعدد فرهنگ ها در این منطقه مهم ترین چالشی است که ما با آن درگیر هستیم.

وی افزود: با توجه به مهم بودن بخش های کم برخوردار این منطقه تمرکز بیشتر پروژه ها در این محلات قرار داده شده است و در سال گذشته و جاری تمرکز ما بر زیرساخت ها و آزاد سازی ها برای اجرای پروژه ها بوده است.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان با اشاره به بهره برداری از خیابان شهید رضاییان در این منطقه که در قلب پرجمعیت این منطقه قرار دارد، ادامه داد: از دیگر پروژه های مهم این منطقه به افتتاح ایستگاه آتش نشانی واقع در محله اطشاران ورودی شهرک میلاد نام برد که با توجه به مسکونی بودن این منطقه نیاز به حضور این پایگاه در منطقه بسیار ضروری بود. 

امامی در ادامه با بیان این نکته که به غیر از شهرک سلامت حدود 400 میلیارد تومان پروژه های مشارکتی در سال گذشته در این منطقه به بهره برداری رسیده است اذعان کرد: چند سالی است که این منطقه درگیر پروژه شهرک سلامت می باشد که فاز اول آن اواخر سال گذشته به بهره برداری رسید ولی به خاطر زنجیره ای بودن خط اتصال این فازها به یکدیگر در نظر شهروندان نمی آید.

وی گفت: به موازات اتمام فازهای این شهرک، عملیات اولیه برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی در مجاورت این شهرک به زودی کلید می خورد.

مدیر منطقه 10 شهرداری (1)

محور اصلی کار شهرک سلامت پیشگیری از بروز بحران های انسانی است

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان به بحران ترافیک در محدوده بیمارستان عسگریه اشاره کرد و ادامه داد: زمینی با مساحت 3 هزار متر برای ایجاد پارکینگی سه طبقه با ظرفیت 300 خودرو  اختصاص داده شده است که این پروژه با مشارکت بیمارستان عسگریه در حال انجام است.

عبدالرسول امامی ادامه داد: یکی از دغدغه های مدیران کلان شهر بحث تملک رینگ حفاظتی چهارم است که از ابتدای سال در دستور کار این منطقه قرار گرفت و با توجه به حجم کار بالای این منطقه می توان آنرا باری مضاعف بر این منطقه دانست که نیروهای خدوم شهرداری در راستای خدمت به شهروندان این مسئولیت را با جان و دل به سرانجام می رسانند.

وی در مورد پل شهید اردستانی اینگونه توضیح داد: قسمت عمده پایه پل بر عهده شهرداری منطقه 10 و بقیه آن نیز با منطقه 14 می باشد و با توجه به حجم آزاد سازی بالایی که در این منطقه قرار دارد و بالغ بر 170 هزار متر می باشد لزوم نگاه فرامنطقه ای به این پروژه بسیار احساس می گردد.

لزوم ورود مدیران کلان شهری در پروژه ورودی تشریفات در شرق اصفهان بسیار ضروری است

مدیر منطقه 10  شهرداری اصفهان با بیان تأسف از اینکه در بین شهرهای ایران بدترین ورودی تشریفات در قسمت شرق ( جاده فرودگاه ) قرار دارد، ادامه داد: با توجه به پایلوت بودن شهر اصفهان برای گردشگری لزوم اجرای این پروژه که از دو سال پیش در دستور کار مدیران ارشد شهری بوده است بیش از پیش احساس می شود چرا که در این ورودی عارضه هایی وجود دارد و می تواند برای گردشگر داخلی و بخصوص خارجی ناهنجاریهای بصری ایجاد کند، اصلاح این ورودی می تواند در جذب گردشگر نقش بسزایی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه