English

با نظر شهردار اصفهان؛

ایجاد آب نماهای جدید در پروژه های شهری ممنوع شد

با نظر شهردار اصفهان ایجاد آب نماهای جدید در پروژه های شهری در اصفهان ممنوع شد.

ایجاد آب نماهای جدید در پروژه های شهری ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان از سال گذشته تغییر الگوی کشت را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داد و رویکرد استفاده از گونه‌های مقاوم به شرایط خشکی و با نیاز آبی کم را در سطح شهر عملیاتی کرد.

قدرت الله نوروزی با اشاره به موضوع مهم کم‌آبی در اصفهان گفت: در اسفندماه ۹۶ و در هفته درختکاری بر کاشت گونه‌های مقاوم به شرایط خشکی از سوی شهرداری تاکید شد، اما اکنون فراتر از آن اعلام می‌کنم که از این پس شهرداری در قالب پروژه‌های خود از ایجاد آبنماهای جدید خودداری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: عزم شهرداری در مدیریت مصرف آب جدی است و مردم هم باید این موضوع را جدی بگیرند.

آموزش کارگران و نظارت پیمانکاران

شهردار اصفهان با بیان اینکه دوره های آموزشی مدیریت بهینه مصرف آب برای کارگران فضای سبز برگزار شده است، افزود: نظارت‌های ویژه‌ای نیز بر عملکرد شرکت‌های پیمانکار فضای سبز صورت می‌گیرد که یکی از مهمترین شیوه‌های نظارت، استفاده از نظرات مردم است.

فضای سبز

به گفته وی، شهروندان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ از شیوه آبیاری کارگران و پیمانکاران شهرداری انتقاد کرده و یا از حساسیت واحدهای مختلف در خصوص مصرف بهینه آب تشکر کنند و اطمینان داشته باشند این نظرات و انتقادها در ارزیابی عملکرد و ادامه همکاری شهرداری اصفهان با شرکت‌هایی که اداره این امور را بر عهده دارند، نقش مؤثری خواهد داشت. 

وی ضمن تشکر از مدیران و کارگران فضای سبز اظهار داشت: نظارت عمومی برای رعایت مصرف آب، آبیاری فضای سبز و اداره بهتر شهر، لازم و ضروری است.

نوروزی با بیان اینکه فضای سبز شهر اصفهان متعلق به تمام شهروندان است، اظهارکرد: این فضاها برای نشاط و سلامت مردم شهر ایجاد شده و شهرداری برای حفظ و نگهداری از آن مسئول است.

شهردار اصفهان گفت: باید همه مردم، مصرف آب را به خوبی مدیریت کنند تا در این شرایط کم آبی به شهر زیبای اصفهان آسیبی وارد نشود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی