English

رئیس شورای شهر تهران:

سپاس از مردم و مسئولان منطقه آزاد اروند بخاطر گرامیداشت یاد آیت‌الله هاشمی

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به نام گذاری بلوار مسیر دروازه ورودی منطقه آزاد اروند به نام بلوار آیت الله هاشمی، گفت: از مردم و مسئولان منطقه آزاد اروند تشکر می‌کنم که این‌گونه یاد آیت‌الله هاشمی را گرامی داشتند.

سپاس از مردم و مسئولان منطقه آزاد اروند بخاطر گرامیداشت یاد آیت‌الله هاشمی

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در نشست با اعضای شورا و مدیران منطقه آزاد اروند در سالن همایش‌های هتل کاروانسرای آبادان بیان کرد: از طرف‌ خودم، خانواده و دوستداران آیت‌الله هاشمی از مردم و مسئولان منطقه آزاد اروند تشکر می‌کنم که این‌گونه یاد آیت‌الله هاشمی را گرامی داشتید.

وی ادامه داد: می‌دانیم که اقدام ترامپ یک فضاسازی تبلیغاتی برای مشوش سازی فضای کشور است و می‌توانیم با خویشتن‌داری, فضای فعلی‌ را حفظ کنیم.

هاشمی تصریح کرد: خروج آمریکا از برجام نشان می‌دهد برجام توافقی کارآمد بوده و سود ملی داشته است البته ایران به دنبال ضرر زدن به دیگران نبوده اما چون این توافق نتوانسته منافع ترامپ را فراهم کند منتهی به خروجش از برجام شد.

رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: این توافق ایران را از خطر عبور داده و باید هوشمندانه و با حرکت‌های عقلانی تضمین‌های جدیدی را از کشورهای باقی‌مانده بگیریم تا منافع ما بیش‌ازپیش فراهم شود.

پیش بینی آیت‌الله هاشمی در خصوص خروج آمریکا از برجام پیش از مرگش

هاشمی خاطرنشان کرد: آیت‌الله هاشمی پیش از مرگشان خروج آمریکا از برجام را پیش‌بینی کرده بودند.

وی گفت: همیشه از طرف تهران به منطقه آزاد اروند کمک شده اما از مقدار لازم کمتر بوده و لازم است که همیشه به فکر حل مسائل این منطقه با امکانات موجود باشیم چراکه درگذشته‌های دور خرمشهر به تهران کمک کرده و این شهر نقطه ورود تمدن نیز بوده است.

رئیس شورای شهر تهران بابیان اینکه امیدواریم بتوانیم همکاری‌های گذشته را ادامه بدهیم، عنوان کرد: اگر در توسعه ضوابط و امکانات، قانون رعایت نشود مشکلات افزایش میابد.فساد و مبارزه با آن بسیار مهم است که باید مدنظر اعضا شورا قرار بگیرد. کیفیت زندگی و خدمات شهری نیز دارای اهمیت بالایی است و اعضای شورا باید این را مدنظر خود قرار دهند.

وی گفت: در تهران به حومه هم اهمیت می‌دهیم و روزانه ۷۵۰ هزار خودرو از حومه به تهران می‌آید. باید در منطقه آزاد اروند نیز همین دیدگاه باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی