English

استاندار آذربایجان شرقی:

یکی از مهمترین اهداف هنر معماری ساختمان فکری و روحی انسان است

استاندار آذربایجان شرقی گفت:هنر کانونی است سازنده که یکی از مهمترین اهداف آن معماری ساختمان فکری و روحی انسان است و بی شک از اساسی ترین و موثرترین ابزاری است که در تدوام، گسترش و بقاء فرهنگ یک جامعه نقش دارد

یکی از مهمترین اهداف هنر معماری ساختمان فکری و روحی انسان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز، مجید خدابخش در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره بین‌ المللی کاریکاتور رسانه‌های دیجیتال گفت:همواره در طول تاریخ پیامهایی که با ابزار هنر بیان شده‌اند ماندگارتر بوده‌‌اند. 

  وی افزود: هنرمندان انسانهایی تاثیرگذارند که با تاثیرگذاری بر عواطف و احساسات انسانها روح و ذهن افراد و جامعه را هدایت می‌کنند.
مجید خدابخش
 
استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: در دنیای کنونی که فضای مجازی غالب است باید از ظرفیت تمام رشته‌های هنری و بالاخص هنرهایی که امکان برقراری ارتباط بیشتری با مخاطب را دارند بهره بگیریم و هنر کاریکاتور با توجه به ظرایف و ظرفیت‌های خود می تواند در این راستا موفق باشد. 
  
وی تصریح کرد: هنر کاریکاتور جایگاهی حائز اهمیت و خطیر دارد، چرا که پیامی که یک اثر کاریکاتور می‌تواند با یک تصویر انتقال دهد شاید با دهها صفحه مطلب و قلم فرسایی نتوان انتقال داد. 
  
خدابخش در خاتمه خاطر نشان کرد:  بهره‌برداری تام و تمام از ابزار هنر و علی الخصوص هنر کاریکاتور، در راستای تربیت و تعالی رفتارهای انسانی وظیفه‌ای است که بر دوش اهالی این هنر  گذاشته شده است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی