English

در جلسه شورای سلامت خوزستان مطرح شد؛

علت مصرف بالا گرایش مردم اهواز به مصرف قلیان نسبت به دیگر کلان شهرها پژوهش شود

معاون سیاسی اجتماعی استاندارخوزستان گفت: برای مصرف قلیان باید مطالعات اجتماعی و فرهنگی در خصوص چرایی بالا بودن مصرف قلیان در اهواز نسبت به کلان شهرهای دیگر باید انجام شود.

علت مصرف بالا گرایش مردم اهواز به مصرف قلیان نسبت به دیگر کلان شهرها پژوهش شود

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، علی حسین حسین زاده در جلسه شورای سلامت خوزستان بیان داشت: متاسفانه برخی دستگاهها و نهادها از جمله شهرداری مصوبات شورای سلامت را اجرا نمی کنند.

این مقام مسئول با بیان که گرایش مردم اهواز به مصرف قلیان زیاد است، عنوان کرد: علاوه بر فراهم بودن فضا برای مصرف قلیان باید مطالعات اجتماعی و فرهنگی در خصوص چرایی بالا بودن مصرف قلیان در اهواز نسبت به کلان شهرهای دیگر باید انجام شود.

حسین زاده ادامه داد: این پدیده نیاز به بررسی عمیق تری دارد تا ببینیم چه متغیرهایی باعث بالارفتن گرایش مردم اهواز به مصرف قلیان شده است.

پاسخگویی دستگاههای اجرایی به عدم اجرای مصوبات شورای سلامت

معاون سیاسی اجتماعی استاندارخوزستان با اشاره به مصوبات جلسات گذشته شورای سلامت خاطر نشان کرد: پیرامون بحث آب روستایی این هفته جلسه ای با حضور فرمانداران خواهیم داشت.همچنین برای پی گیری مصوبات اجرا نشده جلساتی در سطح بالاتری با حضور استاندار خواهیم داشت تا دستگاهها در این جلسات چرایی عدم اجرای مصوبات را پاسخگو شوند.

گفتنی است؛ میانگین سن مصرف قلیان نیز در این شهر به شدت در حال پایین آمدن است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه