English

افتتاحیه معنوی هفتمین جشنواره حسنات اصفهان برگزار شد

افتتاحیه معنوی هفتمین جشنواره حسنات با حضور مسئولان این جشنواره در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

افتتاحیه معنوی هفتمین جشنواره حسنات  اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، افتتاحیه هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان  جشنواره  در گلستان شهدا برگزار شد.

دبیر هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان در این مراسم با بیان اینکه دنیای بدون جنگ و خشونت آرزوی همه مردم جهان است، گفت: کاش هیچ گاه جنگی سر نمی‌گرفت و امروز شاهد این همه شهیدی که در گلستان شهدای اصفهان و دیگر شهرها به خاک سپرده شدند، نبودیم.

رسول صدرعاملی با بیان اینکه اگر شهدایی که امروز در گلستان شهدا به خاک سپرده شدند در جنگ شهید نشده بودند، امروز شاهد تحقق بخش زیادی از آرمان‌های انقلاب بودیم، تصریح کرد: ما سعی داریم با ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و همدلی و همزبانی با استفاده از ابزار هنر در حد و توان خود هر گونه خشونت را از جوامع بشری دور سازیم.

جشنواره حسنات

جانشین رئیس جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز هفتمین دوره جشنواره حسنات را با حضور در گلستان شهدا و با تجدید میثاق با شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز کردیم، افزود: جشنواره حسنات با موضوعاتی همچون احسان و نیکوکاری و تعاون و همکاری جامعه هنری را به سمت موضوع ایثار، گذشت و همراهی با مسایل انسانی و اجتماعی همراه ساخته است.

وی گفت: امروز مسئولان جشنواره حسنات با حضور در گلستان شهدا نشان دادند که امروز بیش از هر زمان دیگری ترویج روحیه ایثار و شهادت و از خودگذشتگی یکی از نیازهای جدی جامعه است.

محمد سعید عشاقی با بیان اینکه ما رفتار و منش شهدا را سرلوحه فعالیت‌های خود در جشنواره حسنات قرار می‌دهیم، اضافه کرد: امیدواریم آثار ماندگار هنرمندان با الهام از شهدای گرانقدر، بتواند آثاری ماندگار باشد و جشنواره هفتم خوب و با کیفیت مطلوب به انجام برسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی