English

امام جمعه تبریز:

آمریکا در حالی از برجام خارج شد که از ما امتیازات نقد گرفت

امام جمعه تبریز گفت: آمریکا در حالی از برجام خارج شد که از ما امتیازهایی گرفت و تحریم‌های زیادی در قالب افراد و شرکت به ما اضافه کرد ولی در نهایت با برجام چنین برخورد کرد.

آمریکا در حالی از برجام خارج شد که از ما امتیازات نقد گرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه در مصلای اعظم امام خمینی(ره) با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار کرد:خروج آمریکا از برجام نشان داد دشمنان تابلودار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قابل اعتماد نیستند.

وی افزود:این یک توفیق الهی است که خداوند دشمنان ما را از قشر احمق‌ها قرار داد و همه دیدیم که بعد از این اتفاق برادران حزب‌الله با بیش از ۵۰ موشک قلب اسرائیل را مورد هدف قرار دادند.

نماینده ولی‌فقیه در  آذربایجان‌شرقی ادامه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری تا چند سال دیگر اسمی از رژیمی به نام اسرائیل نخواهد بود.

رهبری در دوم فروردین سال ۹۴ در حرم امام رضا(ع) فرمودند که فریب لبخند دشمن را نخورید 

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه سخنان خود تاکید کرد: همانطور که رهبری در دوم فروردین سال ۹۴ در حرم امام رضا(ع) فرمودند که فریب لبخند دشمن را نخورید چراکه وقتی کارشان تمام شد به ما خواهند خندید، از این‌رو الان حتی اگر افرادی تردید از این موضوع داشتند نیز فهمیدند که دشمن به هیچ‌وجه قابل اعتماد نیست.

حجت الاسلام آل هاشم

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ما اطاعت از صحبت‌های رهبری است و هرگونه برخورد با آمریکا و غرب باید مبتنی بر صدای واحد از اتحاد مسوولان و مردم باشد، باید تمام آحاد جامعه اسلامی از جمله احزاب و هر نوع سلایق سیاسی یک حرف را بزنند و همه در مقابل آمریکا نشان دهیم که از برجام خارج شدن برای مردم هیچ اثری ندارد.

وی اضافه کرد: از ابتدای انقلاب که دانشجویان لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند، ما در حال تحریم هستیم ولی آن تحریم‌ها باعث شد که به خود اتکا کنیم و الان نیز با رعایت الزامات اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری، روی پای خود ایستادیم.

آل‌هاشم با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا پس از چند ماه تبلیغات، خروج خود از برجام را اعلام کرد و شکست منطق مذاکره را بار دیگر نشان داد، گفت: آمریکای مستکبر در همراهی و توافق با سایر کشورها و متحدان غربی خود نمی‌تواند خوی استکباری را کنار بگذارد، ایران با اتخاذ راهبرد نرمش قهرمانانه که به برجام ختم شد، حربه دشمن در رابطه با ایران‌هراسی را خنثی کرد ولی آمریکا از ابتدا نشان داد به هیچ عهدی پایبند نبوده و بیهوده بودن مذاکره و توافق با این دولت استکباری را به کل دنیا نشان داد.

امام جمعه تبریز با تاکید به اینکه هدف اصلی آمریکا برهم زدن بازی خودساخته‌ای است که با ایجاد گروه‌های تروریسستی در منطقه به راه انداخته ولی بازهم خودش شکست خورد، یادآور شد: این اقدام آمریکا استفاده ابزاری از توافق بین‌المللی و گروگان‌گیری آن برای کسب رضایت از لابی عربی_ صهیونیستی بود که قطعاً خطرات این روند برای آینده وجود دارد.

وی متذکر شد: گره زدن یک توافق بین‌المللی به موضوع اقتدار و نفوذ منطقه‌ای، حرکتی خلاف تمام قواعد و عرف بین‌المللی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه هم‌پیمانی با آمریکا در موضوع برجام، آزمونی بزرگ و تاریخی برای متحدان غربی آمریکا بود تا میزان تعهداتشان به قول و قرارهای بین‌المللی و میزان وابستگی به آمریکا را نشان دهند، افزود: سخنان و ادعاهای پوچ رئیس جمهور آمریکا در خصوص ملت ایران هیچ تازگی ندارد، چراکه چهار دهه است با این ادله و توطئه‌ها مواجه بوده و همیشه سربلند بیرون آمده‌ایم.

آل‌هاشم بیان کرد: تردیدی نیست این بار نیز ملت ایران با وحدت و یکپارچگی و زیرپرچم انقلاب و با اتکاء به توان خود و توصیه‌های رهبری، طعم تلخ شکست و روسیاهی را به آمریکا و مجموعه نظام سلطه خواهند چشاند.

خطیب نماز جمعه تبریز با اشاره به اهمیت محیط زیست در جامعه ابراز کرد: همانطور که ما از محیط اطراف خود لذت می‌بریم و سعی می‌کنیم آن محیط را همانند خانه خود بدانیم و بیشترین تلاش را برای حفظ آن کنیم، حفظ محیط زیست نیز باید آن‌گونه باشد تا کمترین خدشه به آن وارد نشود و سعی کنیم محیط فضای سبز را سالم نگه داریم.

زیبنده تبریز نیست در آن سگ خرید و فروش شود

امام جمعه تبریز در ادامه خطاب به ماموران نیروی انتظامی و مسوولان قوه‌ قضائیه مبنی بر رسیدگی به موضوعات فروش سگ‌ یادآور شد: اگر برخورد صحیح انجام نگیرد،در هفته‌های آتی حرف‌های زیادی در این رابطه خواهم زد تا این وضعیت ساماندهی شود و مسوولان دقت لازم را بکنند.

وی افزود: در خیابان دامپزشکی مبادلات در رابطه با سگ‌ انجام می‌گیرد، در حالیکه تبریز یک شهر مذهبی است و اصلاً در شأن تبریز نیست که خرید و فروش سگ در آن به فور و با این وسعت انجام گیرد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی