English

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش لرستان:

حدود ۱۰۰۰ دانش‌آموز در مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزی لرستان شرکت کرده‌اند

عنایت صادقی از آغاز برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزی لرستان در خرم‌آباد خبر داد.

حدود 1000 دانش‌آموز در مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزی لرستان شرکت کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، عنایت صادقی از آغاز مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزی لرستان خبر داد و گفت: حدود 1000 دانش‌آموز مقطع متوسطه دوم در این سری از مسابقات حضور دارند.

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش لرستان، افزود: مرحله حضوری مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان لرستانی در رشته‌های تجسمی، نمایش عروسکی، نمایش صحنه‌ای، نمایشنامه خوانی، و سرود آغاز شده و داوران هر بخش، در حال بررسی آثار هستند.

وی تصریح کرد: در این سری از مسابقات، هر بخش دارای زیرشاخه‌های تخصصی است که مورد ارزیابی فنی و محتوایی قرار می‌گیرند. به طور نمونه در زمینه تجسمی، دانش‌آموزان هنرمند و علاقه‌مند در زیرشاخه خوشنویسی، طراحی، کاریکاتور، نقاشی، عکاسی و تصویرسازی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

مسابقات دانش آموزی لرستان

صادقی، ادامه داد: همچنین در رشته سرود، از روز شنبه 15 اردیبهشت 97، دانش‌آموزان در مجموعه کانون آزادگان خرم‌آباد رقابت تنگاتنگی را آغاز کرده‌اند. لذا لازم به ذکر است که این رقابت در میان دانش‌آموزان پسر صورت گرفته و می‌گیرد.

آثار نمایشی دانش‌آموزان دختر، هفته آینده داوری می‌شود

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش لرستان، افزود: در خصوص هنرهای نمایشی این دوره از رقابت‌ها نیز، دانش‌آموزان شرکت کننده از صبح دیروز در سالن آمفی تئاتر حوزه هنری لرستان رقابت خود را آغاز کرده‌اند که داوری بخش شرکت کنندگان پسر انجام شده و داوری آثار راه یافته به بخش پایانی بخش دختران نیز در روز یکشنبه هفته آینده صورت خواهد گرفت.

تئاتر دانش آموزی لرستان

حدود 1000 دانش‌آموز در این سری از رقابت‌ها حضور دارند

عنایت صادقی، تشریح کرد: خوشبختانه در این دوره از مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان لرستان، حدود 1000 دانش‌آموز به مرحله پایانی راه‌ یافته‌اند که امیدواریم با حمایت‌های اداره کل آموزش و پرورش لرستان، در آینده فرهنگ و هنر این سرزمین نقش‌آفرین باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی