English

۵۰۰ دانش‌آموز صومعه سرایی مکلف شدن خود را جشن گرفتند

جشن تکلیف ۵۰۰ دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی صومعه سرا در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

۵۰۰ دانش‌آموز صومعه سرایی مکلف شدن خود را جشن گرفتند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی، امام جمعه صومعه‌سرا در حاشیه این مراسم اظهار کرد: برگزاری مراسم جشن تکلیف و تبیین اصول اولیه مکلف شدن به دانش‌آموزان، آنان را با قبول مسئولیت و انجام فرایض آگاه می‌سازد.  

وی با بیان اینکه کودکان باید بدانند خواندن نماز و ادعیه از جمله اموری است که سبب ارتباط نزدیک انسان با خداوند می‌شود، افزود: رسیدن به سن تکلیف، نقطه عطفی است که انسان وارد مرحله جدیدی از زندگی خود می‌شود. 

آشنا کردن دانش آموزان با آموزه های دینی از رسالت های خطیر آموزش و پرورش

پرویز امیدی، معاون پرورشی آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه امروز برای 500 دانش آموز صومعه‌سرایی جشن تکلیف برگزار کرده‌ایم، تصریح کرد: یکی از رسالت های خطیر آموزش و پرورش آشنا کردن دانش آموزان با آموزه های دینی است. 

وی افزود: فرزندان ما با گام نهادن در مسیر معنویت و با تبعیت  از آموزه‌های دینی از ناهنجاری‌ها و معضلات دور می‌مانند و در زندگی شخصی و اجتماعی خود نیز موفق خواهند بود.

این مراسم با اجرای گروه‌های سرود دانش‌آموزان مدارس شهرستان و نیز اجرای نمایش با موضوع نماز و جشن تکلیف و برنامه‌های شاد و مفرح و اقامه نماز جشن تکلیف توسط امام جمعه صومعه‌سرا برگزار شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه