English

جعفرزاده ایمن آبادی؛

انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس یک آزمایش سنجش تعصب کشورهای اسلامی است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس یک آزمایش سنجش تعصب کشورهای اسلامی درباره فلسطین است.

انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس یک آزمایش سنجش تعصب کشورهای اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی با اشاره به تصمیم ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به قدس در هفته آتی گفت: انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس یک آزمایش سنجش تعصب کشورهای اسلامی درباره فلسطین است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اگر همه کشورهای اسلامی اعم از عرب و عجم در آزمون حمایت از فلسطین شکست بخورند، در نخستین گام آمریکا در منطقه برای بر هم زدن نقشه آن شکست خواهند خورد.

سکوت کشورهای عربی هزینه سنگینی برای آنها خواهد داشت

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا قصد دارد بعد از انتقال سفارت خود، گام های بعدی را نیز در منطقه بردارد، اذعان داشت: سکوت کشورهای عربی هزینه سنگینی برای آنها خواهد داشت چرا که آمریکا بعد از انتقال سفارت این کشور به قدس اقدامات دیگری انجام می دهد که در مخیله سران عرب هم نمی گنجد.

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه تشریح کرد: انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس گام اول واشنگتن در راستای تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی خواهد بود و بعد از آن باید منتظر تجاوزهایی آشکار به کشورهای عربی دیگر باشیم.

ترامپ هم می ترسد و هم می ترساند و از ترس است که به مراسم انتقال سفارت نخواهد رفت

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به تغییر تصمیم ترامپ مبنی بر حضور در مراسم انتقال سفارت آمریکا به قدس و جایگزینی معاون وزارت خارجه این کشور، خاطرنشان کرد: ترامپ هم می ترسد و هم می ترساند و از ترس است که به مراسم انتقال سفارت نخواهد رفت چرا که بسیاری از کشورها با این اقدام موافق نیستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه