English

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان؛

شرایط زاد و ولد حیات وحش لرستان فراهم شده است

مهرداد فتحی بیرانوند از اتخاذ تدابیر ویژه جهت حفظ آرامش و حفاظت از حیات وحش در فصل زاد و ولد خبر داد.

شرایط زاد و ولد حیات وحش لرستان فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، مهرداد فتحی بیرانوند، گفت: طبق سنوات گذشته با شروع فصل زاد و ولد حیات وحش در استان لرستان، تدابیر لازم جهت حفظ آرامش و حفاظت از حیات وحش در فصل زاد و ولد، در مناطق تحت حفاظت انجام شده و اقدامات تامینی لازم صورت خواهد گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به حساسیت فصل زاد و ولد و لزوم حفاظت از گونه‌های جانوری، افزود: احداث پاسگاه‌های سیار در ارتفاعات، گشت و کنترل منظم در مناطق تحت حفاظت، جلوگیری از ورود عشایر بدون پروانه به مناطق و برخورد قاطع با متخلفین از جمله تدابیر این اداره کل جهت ایجاد شرایط لازم در فصل زاد و ولد حیات وحش لرستان است.

فتحی بیرانوند با تاکید بر فرهنگ‌سازی در حوزه محیط زیست، تصریح کرد: جهت آشنایی هرچه بیشتر هم استانی‌های عزیز با بحث حفظ گونه‌های جانوری و حساسیت فصل زاد و ولد حیات وحش، مدیرکل و کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان با حضور در برنامه‌های مختلف صدا و سیمای مرکز استان اطلاعات و آگاهی‌ لازم در این خصوص را در اختیار مردم قرار می‌دهند.

25 درصد تنوع زیستی کشور در لرستان قرار دارد

وی، گفت: لرستان با داشتن 1.7 درصد از مساحت کشور، 25 درصد تنوع زیستی را دارا است که این امر، مسولیت ما را در حفظ این تنوع زیستی صدچندان کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی