English

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی خبر داد:

برگزاری۱۴ برنامه ملی، بین المللی، آسیایی و جهانی در تبریز

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در راستای تبریز 2018، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان در تبریز، ۱۴ برنامه ملی، بین المللی، آسیایی و جهانی را در طول سال ۹۷ برگزار خواهد کرد .

برگزاری۱۴ برنامه ملی،  بین المللی، آسیایی و جهانی در تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج در تبریز، مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در جمع خبرنگازان طی سخنانی اظهار داشت: 120 سمن گردشگری تخصصی در دوره دو روزه توانمند سازی و آموزش تخصصی گردشگری در تبریز شرکت می کنند.

وی افزود: ۲۰ ساعت دوره توانمندسازی و دوره آموزش تخصصی گردشگری در این کارگاه دو روزه برگزار می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان این‌که با حمایت استاندار شاهد اجرای سومین برنامه در طول ۴۵ روز اول سال هستیم، یادآور شد: تبریز میزبان شش کشور برتر والیبال نشسته دنیا در فروردین ماه بود که با قهرمانی تیم ملی ما به پایان رسید . 

بهتاج

وی یادآور شد: بزرگترین همایش پیاده روی را در تبریز در اردیبهشت ماه سال جاری اجرا کردیم که تاکنون نظیر آن را در هیچ استانی شاهد نبودیم . 

بهتاج با اشاره به مسابقات قهرمانی اسنوکر آسیا که با شرکت ۱۷ کشور در استان برگزار می شود، گفت:  این مسابقات تا پنج روز دیگر به اتمام خواهد رسید . 

سال جاری میزبان ۱۸ کشور در ارتباط با مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان آسیا هستیم

وی در خاتمه  با بیان این‌که سال جاری میزبان ۱۸ کشور در ارتباط با مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان آسیا خواهیم بود، افزود: بزرگترین رویداد ورزشی قاره که تاکنون هیچ استانی نتوانسته آن را برگزار کند با حمایت وزیر ورزش و جوانان کشورو تمامی دستگاه های زیربط در تیر ماه سال جاری در استان ما برگزار می شود . 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه