English

وزیر دادگستری:

بیشترین آمار شکایات مردمی از قضات مربوط به اخلاق آنان است

مردم در مراجعه به سازمان‌ها باید احساس کنند که دلسوز و پناهی دارند و این توقع زیادی نیست برخی رفتارها مردم را آزار می‌دهد.

بیشترین آمار شکایات مردمی از قضات مربوط به اخلاق آنان است

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری در جلسه شورای اداری که در محل فرمانداری تربت‌جام برگزار شد، اظهار کرد: بیشترین آمار شکایات مردمی از قضات مربوط به اخلاق آنان است نه احکام صادره.

آوایی با اشاره به مطالبات مردم گفت: مطالبات مردم نسبت به نظام و سایر بخش‌ها به‌حق است اما خودتان را جای دولت بگذارید.

وی با یادآوری دوران دفاع مقدس تصریح کرد: مدیران اجرایی نباید از دفاع مقدس، خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان غفلت کنند و یادمان نرود که آنان در شرایط جنگ چه خدمت بزرگی به کشور و ملت کردند و احترام به مجاهدان فی‌سبیل الله یک دستور است.

آوایی با اشاره به برخورد مدیران و کارکنان با ارباب رجوع خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که در برخورد با ارباب رجوع گیر و مشکل داریم و برخی رفتارها مردم را آزار می‌دهد. مردم در مراجعه به سازمان‌ها باید احساس کنند که دلسوز و پناهی دارند و این توقع زیادی نیست.

وی تاکید کرد: همه نیازمندی‌ها را نمی‌توانیم تامین کنیم اما می‌توانیم بخشی را پاسخگو باشیم و مابقی را با محبت جبران کنیم. باید طوری خدمت کرد که اگر روزی پستمان تمام شد شرمنده مردم نباشیم.

وزیر دادگستری بیان داشت: باید فرهنگ رعایت شان مردم را  باور داشته باشیم که به مراتب بیش از مشکلات اقتصادی مردم را کلافه خواهد کرد و موظفیم در هر پستی که قرار داریم با استفاده از ظرفیت‌ها جواب مردم را درست بدهیم.

سیدعلیرضا آوایی تاکید کرد: فلسفه وجودی دولت‌ها تامین یک زندگی مرفه، حیات طیبه، با رفاه و با معنویت برای مردم است و کارگزاران کارشان این است.

وی ادامه داد: همه باید کنار هم باشیم زیرا دشمن مشترک داریم و در این شرایط حق نداریم به روش‌های مختلف بین خودمان اختلاف ایجاد کنیم و باید معیار و محوری که رهبری برایمان تعیین کرده ادامه دهیم و جلوتر از قانون حرکت نکنیم

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه