English

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران؛

نمایشگاه صنعت نفت تهران فرصتی مناسب برای آشنایی با سازندگان داخلی و حمایت از کالای ایرانی است

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: بیست و سومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فرصت مغتنمی برای آشنایی با توانمندی‌ها و توفیقات شرکت‌های سازنده و تولید کنندگان داخلی در در حمایت از کالای ایرانی است.

نمایشگاه صنعت نفت تهران فرصتی مناسب برای آشنایی با سازندگان داخلی و حمایت از کالای ایرانی است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سپهر سپهری در خصوص برپایی بیست و سومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ، بیان داشت: این نمایشگاه یک رویداد بزرگ اقتصادی صنعتی است و با توجه به گستردگی و حضور شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی فعال در عرصه صنعت نفت، فرصت مغتنمی برای آشنایی با توانمندی‌ها و توفیقات شرکت‌های سازنده و تولید کنندگان داخلی در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات و همچنین فناوری‌های روزآمد ازسوی شرکت‌های خارجی است.

سپهری با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» ، عنوان کرد: استفاده از کالاها و خدمات ساخت داخل از اولویت‌های این شرکت در سال‌های اخیر بوده است و در سال جاری تلاش بر این است تا با مشارکت با سازندگان و صنعتگران داخلی برای کیفیت بخشی بیش از پیش به محصولات اهتمام ویژه صورت پذیرد.

وی خبرداد: شرکت ملی حفاری ایران در حاشیه کار این نمایشگاه چند تفاهم‌نامه همکاری با مراکز علمی و پژوهشی و شرکت‌های داخلی امضا و مبادله می‌کند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران خاطر نشان کرد : با توجه به این‌که وزارت نفت برای توسعه میدان‌های نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور طرح مدونی برنامه ریزی کرده است و تحقق اهداف این طرح نیاز به حفاری صدها حلقه چاه نفت و گاز دارد، این شرکت به عنوان یکی از شرکت های زیر محموعه شرکت ملی نفت ایران همه توان خود را در این ارتباط به‌کار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه