English

نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی مطرح کرد:

راه اندازی کریدور نوستراک در دستور کار ما قرار دارد/ فعالیت خط گردشگری دریایی بین منطقه آزاد انزلی و آستاراخان

نماینده ویژه رییس جمهور روسیه با اشاره به اینکه تسریع در راه اندازی کریدور نوستراک در دستور کار ما قرار دارد خاطر نشان کرد: ماه آینده جلسه شورای عالی تحت هدایت رییس جمهور روسیه با موضوع فعالسازی نستراک تشکیل می شود

راه اندازی کریدور نوستراک در دستور کار ما قرار دارد/ فعالیت خط گردشگری دریایی بین منطقه آزاد انزلی و آستاراخان

 به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، رمضان عبدالطیف اف نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در امور کشور های حاشیه خزر با اشاره به اینکه این سفر نخستین سفربه منطقه آزاد انزلی  است، اظهار کرد: منطقه آزاد انزلی با حجم بالایی از زیر ساخت های ایجاد شده و توسعه ای که پیدا کرده، می تواند به مرکز  فعالان اقتصادی حاشیه خزر تبدیل شود.

تسریع در راه اندازی کریدور نوستراک

 عبدالطیف اف با اشاره به اینکه تسریع در راه اندازی کریدور نوستراک در دستور کار ما قرار دارد خاطر نشان کرد: ماه آینده جلسه شورای عالی تحت هدایت رییس جمهور روسیه با موضوع فعالسازی نستراک تشکیل می شود و همه موارد و مشکلات نستراک در آن جلسه مورد بررسی قرار می گیرد تا راه حل آن پیدا شود.

وی در ادامه با ابراز خشنودی از اینکه تعداد ۴۰ شرکت روسی در منطقه آزاد انزلی ثبت شده است، بیان کرد: حضور این تعداد از شرکت های روسی ثبت شده در این منطقه نشان از توسعه ای منطقه و رشدارتباطات و اعتماد تجار دو کشور است.

مناطق آزاد انزلی و آستارا خان باید همکاری های گسترده داشته باشند

رمضان عبدالطیف اف به مزیت های منطقه ویژه لوتوس آستاراخان و تفاهمنامه همکاری دو منطقه اشاره و بیان کرد: مناطق آزاد انزلی و آستارا خان باید همکاری های گسترده داشته باشند و برای محقق شدن این امر نیاز به همایش مشترک بین صادر کنندگان ایرانی و روس داریم.

دیدار نماینده رییس جمهور روسیه از منطقه ازاد انزلی

لزوم ایجاد گردشگری دریایی

وی با اشاره بر لزوم ایجاد گردشگری دریایی گفت : مقامات عالی روسیه در راستای توسعه گردشگری دریایی و توریسم سلامت حکمی مبنی بر فعالیت این کشتی تفریحی که 320 اتاق دارد و جزو کشتی های تفریحی بروز است در خزر صادر کرده اند تا خط گردشگری دریایی بین منطقه آزاد انزلی و آستاراخان فعال باشد ونکته مثبت منطقه آزاد انزلی و یکی از عوامل تاثیر گذار در جذب مسافر معافیت مالیات و گمرگی در این منطقه است.

ایجاد بانک های روسی بسیار حساس است

نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در امور کشور های حاشیه خزر با اظهار اینکه موضوع ایجاد بانک های روسی بسیار حساس است، گفت: هر جلسه ای که برگزار می شود این موضوع را مطرح می کنیم و مورد بررسی قرار می دهیم و حتما با بانک مرکزی روسیه این موضوع را در میان می گذاریم.

روابط بین رهبران دو کشور بسیار گرم و صمیمی است

وی خاطر نشان کرد : روابط بین رهبران دو کشور بسیار گرم و صمیمی است اما نیاز است تا روابط تجاری دو کشور نیز توسعه و تقویت شود و ایجاد نشست های مشترک ، بررسی نیازها و تسهیل در ارائه خدمات گمرکی میتواند در افزایش مرواودات تاثیر بسزایی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه