English

مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان؛

میناب یکی از قطب های ورزشی استان است

در مراسمی با حضور، مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، فرماندار شهرستان میناب و رئیس اداره ورزش و جوانان میناب از ورزشکاران ومدال آوران ملی پوش این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

میناب یکی از قطب های ورزشی استان است

به گزارش خبرگزاری موج، غلامعلی دانشور مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در مراسم تجلیل از ورزشکاران ومدال آوران ملی پوش شهرستان میناب گفت: شهرستان میناب یکی از مهم ترین قطب های ورزشی استان بشمار می آید.

وی افزود: در چند سال اخیر باحمایت مسئولین استان و نیز وزارت ورزش و جوانان، اعتبارات ویژه ای برای توسعه زیرساخت های ورزشی این شهرستان از محل اعتبارات شرکت ملی نفت، ماده180 وسایر اعتبارات کشوری درنظر گرفته شده است.

دانشور با بیان اینکه پیگیری های زیادی انجام داده ایم تا بتوانیم پروژه های مهم و نیمه کاره در سطح این شهرستان را تا پایان سال به بهره برداری برسانیم گفت: امسال مبلغ دو میلیارد تومن جهت تکمیل فاز اول ورزشگاه 10هزار نفری شهرستان میناب اختصاص داده شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان تصریح کرد: با همکاری فرماندار ویژه این شهرستان، 0/27 درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده جهت تکمیل سالن های ورزشی روستاهای چراغ آباد، دهو، راونگ، نخل ابراهیمی، کلاهی و کرگان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه پیمانکاران این پرژه ها نیز انتخاب شده اند گفت: پیمانکاران نسبت به تکمیل این چند پروژه اقدام خواهد کرد و امیدارم که این پروژه ها در هفته دولت یا هفته تربیت بدنی و ورزش به بهره برداری برسند.

ورزشکاران مینابی قابلیت درخشیدن در عرصه جهانی را دارند

ابوذر مهدی نخعی، فرماندار شهرستان میناب نیز در این مراسم گفت: دوران جوانی یکی از بهترین دوران های زندگی هرانسان است و توجه به نوجوانان و جوانان یک ضرورت است.

وی با اشاره به اینکه دوران جوانی پر از نشاط و انرژی است گفت: امروز ورزش برای جوانان تنها جنبه‌ی سلامتی ندارد بلکه ورزش تبدیل به اشتغال و راهی برای کسب ثروت شده است.

فرماندار شهرستان میناب با بیان اینکه درسال گذشته شاهد افتخارات زیادی درحوزه ورزش در شهرستان بوده‌ایم و جامعه ورزش میناب نیاز به تقویت دارد. تصریح کرد: اگر جامعه ورزش میناب از امکانات محروم هستند این موضوع خاص میناب نیست

وی افزود: اگر بیایم امکانات شهرستان را از لحاظ ورزشی تقویت کنیم وزرشکاران مینابی با استعدادی که دارند قابلیت درخشیدن در عرصه جهانی را دارند.

 ورزشکاران مینابی در سال گذشته افتخارات خوبی در سطح ملی کسب کرده اند

جعفر متقی، رئیس اداره ورزش و جوانان میناب نیز در این مراسم گفت: سال1396با تمام کمبود ها برای ورزش شهرستان میناب گذشت و ورزشکاران مینابی افتخارات خوبی را در سطح ملی کسب کردند.

وی افزود: این افتخارات حاصل تلاش هیات های ورزشی و ورزشکاران بوده که با کمترین امکانات بیشترین افتخار را برای این شهرستان در سطح استان کسب کرده اند.

به گزارش موج، ورزشکاران میناب درسال گذشته توانستند 46 مقام قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی کشوری و نیز 146 قهرمانی در سطح استانی را از آن خود کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه