English

در حاشیه سومین جشنواره توانمندی‌های بهره ‌برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور؛

اثر دانش آموز مینابی عنوان نقاشی برتر را دریافت کرد

معاون نظارت بر بهره داری آبفای استان هرمزگان گفت: این شرکت با آغاز به کار سومین جشنواره توانمندی‌های بهره ‌برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور در این جشنواره حضور یافت.

اثر دانش آموز مینابی عنوان نقاشی برتر را دریافت کرد

به گزارش خبرگزاری موج، علاء امیریان نژاد گفت: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با آغاز به کار سومین جشنواره توانمندی‌های بهره ‌برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور از دیروز پانزدهم اردیبهشت، در این جشنواره حضور یافت.

به گفته معاون نظارت بر بهره داری آبفای هرمزگان، این جشنواره رویدادی ملی با رویکرد ارتقای تاب‌آوری در تاسیسات آب و فاضلاب است که هدف از برپایی آن، معرفی توانمندی‌ها و تولیدات داخلی، تبادل دستاوردهای علمی و فنی و ارج نهادن به تلاش‌های صادقانه دست‌اندرکاران بخش بهره‌برداری صنعت آب و فاضلاب در گستره ملی است.

وی افزود: همچنین برگزاری نمایشگاه نقاشی با محوریت مصرف بهینه آب، از اقدامات جنبی این جشنواره است که در این نمایشگاه اثر «ملیکا فدوی» دانش آموز 17 ساله مینابی موفق به دریافت عنوان نقاشی برتر و جایزه این نمایشگاه شد.

 گفتنی است؛ سومین جشنواره توانمندی های بهره برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور با حضور وزیر نیرو، معاون آب ، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.

این جشنواره و نمایشگاه به همت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از 15 تا 19 اردیبهشت ماه 1397 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب دایر است. 

 

  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه