English

مکی زاده خبر داد؛

راه اندازی نخستین سامانه جامع دریانوردان کشور در بندر شهید رجایی

سرپرست معاونت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از راه اندازی سامانه جامع دریانوردان در بزرگترین بندر بازرگانی کشور خبر داد.

راه اندازی نخستین سامانه جامع دریانوردان کشور در بندر شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری موج، اسماعیل مکی زاده ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بندر شهید رجایی به عنوان نخستین بندر کشور محسوب می شود که اقدام به راه اندازی سامانه جامع دریانوردان کرده است.

وی اضافه کرد: از این پس، دریانوردان می توانند با مراجعه به این سامانه ضمن دسترسی به درگاه جامع خدمات الکترونیکی، تمامی امور مربوط به آزمون ها و صدور اسناد دریانوردی شامل: ثبت نام اینترنتی، دریافت نتایج، درخواست اینترنتی صدور گواهینامه ها و شناسنامه دریانوردی و پیگیری آن اقدام نموده و یا اطلاعات و اخبار لازم را از این مسیر، دریافت کنند.

سرپرست معاونت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در ادامه خاطرنشان کرد: با بهره برداری از سامانه جامع دریانوردان، بستر یکپارچه و جامع ارائه خدمات اینترنتی به متقاضیان خدمات آزمون و صدور اسناد دریانوردی توسعه یافته است.

مکی زاده از جمله مزایای راه اندازی این سامانه را حذف رفت و آمدهای غیر ضروری از مناطق دور و نزدیک و رفع محدودیت های زمانی و مکانی برای انتخاب یکی از مراکز هفت گانه آزمون و صدور اسناد دریانوردان کشور جهت دریافت خدمات مورد نیاز آنها برشمرد.

این مقام مسئول در پایان گفت: دریانوردان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بندر شهید رجایی به آدرس اینترنتی Shahidrajaeeport.pmo.ir از خدمات ارائه شده در سامانه جامع دریانوردان بهره مند شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه