English

شهردار خرم‌آباد:

شهربازی کیو بازگشایی می‌شود

شهردار خرم‌آباد از بازگشایی شهربازی کیو خبر داد.

شهربازی کیو بازگشایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، وحید رشیدی شهردار خرم‌آباد، گفت: با موافقت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، بازگشایی شهربازی کیو در دستور کار قرار گرفت.

وحید رشیدی در پایان نشست رسمی شورای اسلامی شهر با اشاره به مصوبه امروز این‌شورا مبنی بر اعطای مجوز بازگشایی شهر بازی کیو گفت: خوشبختانه نظر اعضای شورای شهر بر بازگشایی فوری شهربازی کیو است. لذا با توجه به مصوبه امروز شنبه 15 اردیبهشت 97 شورای شهر خرم‌آباد، به زودی آگهی مزایده شهربازی کیو به صورت عمومی منتشر خواهد شد.

شهردار خرم‌ آباد حل مشکلات و موانع بازگشایی شهربازی کیو و راه‌اندازی سریع آن را از دغدغه‌های جدی شورای شهر و مدیریت شهری در چندماه اخیر عنوان کرد و افزود: بخش محدودی از شهربازی دارای برخی مشکلات حقوقی ناشی از وجود معارض مربوطه است که مقرر شد تیم حقوقی شهرداری در فاصله انتشار آگهی پیگیری‌های لازم را جهت حل و فصل آن انجام دهد.

سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ورود کنند

رشیدی، تاکید کرد: از اعضای محترم شورای شهر جهت اعطای مجوز بازگشایی نهایت تشکر را داریم و از همه سرمایه‌گذاران حوزه مجموعه‌های تفریحی و تفرجگاهی جهت شرکت در مزایده شهربازی کیو دعوت می‌کنیم تا به سرمایه‌گذاری در این حوزه ورود کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه