English

مدیرکل آموزش‌وپرورش کرمانشاه:

فرهنگیان کرمانشاه بیش از ۴۳ میلیارد تومان طلبکارند/ بدهی را تا اول خرداد تسویه می‌کنیم

مجید یزدان پناه در آیین بزرگداشت مقام معلم از طلب 43 میلیارد و 595 میلیون تومانی فرهنگیان کرمانشاه خبر داد و گفت: این طلب تا اواخر اردیبهشت و یا اوایل خرداد به‌طور کامل تسویه می‌شود.

فرهنگیان کرمانشاه بیش از 43 میلیارد تومان طلبکارند/ بدهی را تا اول خرداد تسویه می‌کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل آموزش‌وپرورش کرمانشاه از پرداخت مطالبات فرهنگیان کرمانشاه تا خرداد امسال خبر داد و گفت: همه مدیران و مسئولان کشور از مسیر آموزش‌وپرورش عبور کرده‌اند و باید معلمان و فرهنگیان کرمانشاه را درخور شایسته تکریم کنیم.

وی با تبریک روز معلم به همه فرهنگیان کرمانشاه ، از تائید شدن درخواست کمک سه میلیارد تومانی برای آموزش‌وپرورش کرمانشاه خبر داد و افزود: طی روزهای آینده این مبلغ به‌صورت نقدی و یا تجهیزاتی در اختیار استان قرار خواهد گرفت.

یزدان پناه  در خصوص اقدامات انجام‌شده طی پنج ماه فعالیتش در آموزش‌وپرورش کرمانشاه تصریح کرد: به‌روز شدن گزینش‌ها در آموزش‌وپرورش استان، احصاء و زنده کردن 63 قطعه زمین به متراژ 209 هزار و 500 مترمربع، شناسایی 38 واحد آپارتمانی بدون استفاده اهدایی خیرین استان کرمانشاه به آموزش‌وپرورش و... از دیگر اقدامات انجام‌شده در طی 5 فعالیت در این سازمان بوده است.

دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی در مناطق زلزله‌زده

دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی در مناطق زلزله‌زده لپ‌تاپ هدیه می‌گیرند

مدیرکل آموزش‌وپرورش کرمانشاه خاطرنشان ساخت: اهداء لپ‌تاپ به همه دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی زلزله‌زده، اهداء بسته‌های 400 هزارتومانی به دانش‌آموزان مقطع متوسطه، برگزاری کلاس‌های فوق‌العاده برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، استقرار 261 دستگاه کولر در مدارس مناطق زلزله‌زده ازجمله اقداماتی بود که از ابتدای وقوع زلزله در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه انجام‌گرفته است.

 وی ادامه داد: برای جبران کمبودهای آموزشی چهار مرتبه در مناطق زلزله‌زده استان کلاس‌های فوق تخصصی کنکور و هر بار به مدت هفت روز و با حضور اساتید مجرب برپاشده است.

یزدان پناه با اشاره به اعزام دانش‌آموزان مقطع پیش‌دانشگاهی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه به اردوی علمی تفریحی در آستانه برگزاری آزمون سراسری، گفت: قرار شده 1170 دانش‌آموز در این اردوی یک‌هفته‌ای که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار خواهد شد حضورداشته باشند که مراسم اختتامیه اردوی دختران و افتتاحیه اردوی پسران ساعت 21 امشب(15 اردیبهشت) با حضور وزیر آموزش‌وپرورش برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی