English

استاندار کرمانشاه خطاب به مسئولان تأکید کرد:

ضرب الاجل ۱۵ روزه برای رفع مشکلات مرز پرویزخان

هوشنگ بازوند گفت: مشکلات مرز پرویزخان به علت عدم پیگیری مسئولان کرمانشاه است و تا 15 روز دیگر باید مرتفع گردد.

ضرب الاجل 15 روزه برای رفع مشکلات مرز پرویزخان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، استاندار کرمانشاه با اشاره به وجود مشکلات مختلف در مرز پرویزخان، اظهار کرد: مشکلات کنونی مرز پرویزخان رسمی ناشی از پیگیری نکردن مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط است و اکنون باید به خاطر این امر خسارت بیشتری را متحمل شویم و برای رفع این مشکلات، 15 روز دیگر همین جلسه را برگزار خواهیم کرد.

وی خاطرنشان ساخت: مرز رسمی پرویزخان فرصت خوبی برای پیشرفت و رونق اقتصادی منطقه و ایجاد امید برای آیندگان است و از تمام ظرفیت‌ها و امکانات باید برای رونق و توسعه این مرز به شکل مطلوب استفاده کرد.

استاندار کرمانشاه

تمام هزینه های اجرایی مرز پرویزخان را برای مردم شفاف سازی کنید

بازوند بیان کرد: باید تمام فعالیت‌ها و هزینه‌های صورت گرفته در مرز رسمی پرویزخان شفاف‌سازی و به مردم اعلام شود تا شک و شبهه‌ای ایجاد نشود که بی‌شک در صورت تحقق این مهم کارها با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون مدیریت متمرکزی در مرز رسمی پرویزخان وجود ندارد و امید است با تصویب طرح منطقه آزاد تجاری قصرشیرین، این مرز از بلاتکلیفی خارج شود و شاهد حل مشکلات آن باشیم.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه در ادامه با اشاره اینکه همه توان خود را برای بازگشایی مرز رسمی خسروی به کار می‌بندیم، اضافه کرد که در جلسه هفته آینده با معاون اول رئیس‌جمهوری نیز یکی از مطالبات ما همین موضوع است.

بازوند با تأکید بر ضرب العجل 15 روزه برای رفع مشکلات مرز پرویزخان، تصریح کرد: در دیداری که با استاندار دیالی عراق نیز داشتیم، این موضوع مطرح شد و هم‌اکنون همه شرایط لازم بری بازگشایی مرز رسمی خسروی مهیاست، ضمن اینکه در سفر رئیس‌جمهوری به استان کرمانشاه نیز یکی از خواسته‌های ما بازگشایی این مرز رسمی برای تردد زائران عتبات عالیات بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه