English

رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان سبکتکین را تسلیت گفت

رئیس جمهوری در پیامی درگذشت حاجیه خانم زهرا طغیانی مادر شهیدان سرفراز حسین، رضا و محمدعلی و جانبازان والامقام محمود و قنبر سبکتکین را تسلیت گفت.

رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان سبکتکین را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با تسلیت درگذشت اسوه صبر و استقامت مادر شهیدان سبکتکین، از درگاه خداوند متعال برای آن مادر قهرمان پرور، رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدشان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت اسوه صبر و استقامت، حاجیه خانم زهرا طغیانی مادر شهیدان سرفراز حسین، رضا و محمدعلی و جانبازان والامقام محمود و قنبر سبکتکین، موجب تالم و تأثر شد.

این مادر صبور و فداکار که با قلبی سرشار از ایمان و پیروی از سیره اهل بیت (ع)، عزیزترین سرمایه های زندگی خود را تقدیم عزت و سربلندی اسلام و ایران کرد، نامی جاودان و الگویی درخشان از توکل و ایثار بر جای گذاشت.

اینجانب این مصیبت را به مردم شهید پرور استان اصفهان به ویژه مردم شریف شهرستان لنجان و خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مادر قهرمان پرور، رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدشان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی